پاورپوینت بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران

دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل: ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش ) قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : تعداد اسلاید : 31 صفحه به نام خدا بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران دوره کنونی حیات بشری با تحولات و دگرگونپاورپوینت بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران|1027124|arshad100|دانلود بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران,تحقیق بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یاد
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل: ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 31 صفحه

به نام خدا بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران دوره کنونی حیات بشری با تحولات و دگرگونی های شگفت انگیز و معجزه آسایی همراه می باشد.سازمان ها به عنوان زیر مجموعه ای از حیات انسانی و سیستم های باز متاثر از این تغییر و تحولات می باشد.
توانمند سازی یکی از نویدبخش ترین مفاهیم دنیای کسب و کار بوده است که کمتر به آن توجه شده است ولی اکنون به موضوع روز بدل گشته است.اما به رغم بحث های فراوان درباره فوائد توانمند سازی،بهره برداری از آن اندک و ناچیز است.(بلانچارد و همکاران،ترجمه امینی:1379) تعاریف توانمند سازي به تفويض اختيار به افراد اشاره دارد كه افراد را قادر مي سازد در لايه هاي پايين سازمان به تصميم گيري بپردازند.
توانمند سازي، با اعتماد به انگيزش، تصميم‌گيري، و بخصوص شكستن مرزهاي دروني بين مديريت و كاركنان ارتباط دارد.
توانمندسازي يعني اجازه دادن به كاركنان تا تصميم‌هايي را در فرآيند خدمت رساني خود اتخاذ كنند كه پيش‌بيني همه آنها در قالب رويه‌ها و مقررات مشكل است(رهنورد، 1382) عوامل شناختی (ابعاد) توانمند سازی روانشناختی احساس شايستگي وقتي افراد توانمند مي شوند، آنان احساس خود اثر بخشي مي كنند، يا اينكه احساس مي كنند قابليت و تبحر لازم را براي انجام موفقيت آميز يك كار دارند.
افراد توانمند شده نه تنها احساس شايستگي، بلكه احساس اطمينان مي كنند كه مي توانند كار را با كفايت انجام دهند.
آنان احساس برتري شخصي مي كنند و معتقدند كه مي توانند براي رويارويي با چالشهاي تازه بياموزند و رشد بيابند.
self-efficacy احساس داشتن حق انتخاب افراد توانمند، همچنين، احساس خودساماني مي كنند.
«خود سامان بودن»، به معني تجربه احساس انتخاب در اجرا و نظام بخشيدن شخص به فعاليتهاي مربوط به خود است.
(دسي، كوئل وريان، 1988) هنگامي كه افراد به جاي اينكه با اجبار در كاري درگير شوند يا دست از آن كار بكشند، خود داوطلبانه و عامدانه در وظايف خويش درگير شوند، احساس داشتن حق انتخاب در کار مي كنند.
فعاليتهاي آنان پيامد آزادي و اقتدار شخصي است.
اشخاص توانمند در مورد فعاليتهاي خويش احساس مسووليت و نيز احساس مالكيت مي كنند.
choice احساس موثر بودن افراد توانمند احساس كنترل شخصي بر نتايج دارند.
آنان بر اين باورند كه مي توانند با تحت تاثير قرار دادن محيطي كه در آن كار مي كنند يا نتايجي كه توليد مي شوند، تغيير ايجاد كنند.گرين برگر معتقد است که احساس موثر بودن، عبارت از "اعتقادات فرد در يك مقطع مشخص از زمان در مورد توانايي اش براي ايجاد تغيير در جهت مطلوب" است.
احساس معني دار بودن افراد توانمند احساس معني دار بودن مي كنند.
آنان براي مقصود اهداف يا فعاليتي كه به آن اشتغال دارند، ارزش قايل اند.
آرمانها و استانداردهاي شان با آنچه در حال انجام دادن آن هستند، متجانس ديده مي شوند.
فعاليت در نظام ارزشي شان مهم تلقي مي شود افراد توانمند درباره آنچه توليد مي كنند، دقت مي كنند و بدان اعتقاد دارند.
بررسی رابطه توانمند سازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران در اين پژوهش رابطه ميان توانمند سازي روانشناختی كاركنان و يادگيري

متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.


دانلود فایل پرداخت آنلاین