تحقیق درباره تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 29 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده تحقیق درباره تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه|1829184|arshad100|تحقیق درباره تجزیه و تحلیل آموزش دانشگاه, تجزیه و تحلیل آموزش دانشگاه, آموزش دانشگاه
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق درباره تجزيه و تحليل آموزش دانشگاه هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 29 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

آموزش، آگاهي‌رساني و فرهنگ سازي نقش عمده‌اي در توسعه و ثمردهي طرح‌هاي فناوري اطلاعات دارد. در اين راستا واحد آموزش و آگاهي‌رساني مرکز علاوه بر ايفاي مأموريت فوق در دانشگاه وظيفه‌ي سرويس دهي به بخش بزرگي از كلاس‌هاي آموزشي مرتبط با فناوري اطلاعات براي گروه هاي آموزشي مختلف دانشگاه را نيز بر عهده دارد. رئوس وظايف اين واحد به شرح زير است:

- مديريت سايت مركزي دانشجويان

- ارائه خدمات آموزشي عملي به كلاس‌هاي مباني كامپيوتر

واحد برنامه ريزی آموزشی

برنامه ريزي راه و روشي منظم و سیستماتیک براي هدايت فعاليت هاي انساني براي اهداف ومقاصد مشخص است. برنامه ریزی درسی و آموزشی، ترکیب پیچیده ای از اهداف آموزشی، محتویات دوره، استراتژیهای آموزشی، پیامدهای یادگیری، تجارب آموزشی، ارزیابی محیط آموزشی، روش های یادگیری، برنامه زمان بندی شده برنامه کاری وعملیاتی و... میباشد که نیازمند توانائیهای عملی، خلاقیت، تحقیق و تفحص، صرف وقت و دقت نظر است و برای شناسایی نواقص احتمالی، ضرورت انجام برنامه به صورت پایلوت وتحقیق بررسی نتایج کار ضروری است.

ساختار و اعضا واحد:

مسئول واحد برنامه­ريزی:

مشاورين واحد برنامه­ريزی:

- تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی مرکز به صورت دوهفته یکبار با حضور اعضاء

- شرکت مسئولین وصاحبان فرایندهای آموزشی به صورت موردی بر حسب نیاز

- ارائه طرح های برنامه ریزی (مطابق با نیازها و درخواست های مربوطه)

اهداف و فعاليتها:

* بازنگری و بهینه سازی برنامه های موجود

*هدایت برنامه های آموزشی از وضعیت سنتی به سمت برنامه های نوین

*تغییردر نحوه طراحی برنامه ها (از وضعیت تک رشته ای به سمت چند رشته ای یا Integration)

* بررسی استانداردهای برنامه آموزشی رشته های مختلف آموزشی علوم پزشکی در سطح ملی و بین المللی

* استفاده از توانایی دانشکده ها و همکاری گروه های آموزشی و صاحبان رشته های آموزشی در خصوص بازنگری برنامه های تجربه شده و تغییرات مورد نیاز

* تطبیق برنامه های موجود با استانداردهای آموزشی ملی

* بررسی برنامه ها در سطح میانی (غیر متمرکز) و بررسی نتایج و ارسال گزارشات

* طراحی برنامه های سطوح میانی (غیر متمرکز و منطقه ای)

* هدایت برنامه ها در سطوح استراتژیکی ، تاکتیکی و عملیاتی

* تحقیق ومطالعه نتایج برنامه های ارائه شده

سیر برنامه ریزی آموزشی در برنامه های جديد آموزشی:

1- سنجش واعلام نیازبه تغییر برنامه

2- بررسی وضع موجود (مطالعات توصیفی)

3- بررسی آئین نامه ها وقوانین

4- بررسی نظرات صاحب نظران ومنابع معتبر علمی

5- تعیین اهداف برنامه

6- تعیین راهکارهای دستیابی به اهداف برنامه

7- تدوین برنامه ریزی عملیاتی و اجرایی

8- کارشناسی و تایید برنامه تدوین شده

9- اجرای برنامه در سطح آزمایشی (مطالعه مداخله ای)