پروژه مالی تفاوت حسابداری مدیریت مالی با حسابداری مدیریت استراتژیک

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل : word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحات :22 قسمتی از متن فایل دانلودی : بخش اول طبقه بندي طبيعي هزينه ها : فرايند طبقه بندي هزينه ومخارج را ميتوان با گروه بندي ساده كليه هز پروژه مالی تفاوت حسابداری مدیریت مالی با حسابداری مدیریت استراتژیک|2070944|arshad100| پروژه مالی تفاوت حسابداری مدیریت مالی با حسابداری مدیریت استراتژیک,پروژه,مالی,تفاوت,حسابداری,مدیریت,مالی,با,حسابداری,مدیریت,استراتژیک
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پروژه مالی تفاوت حسابداری مدیریت مالی با حسابداری مدیریت استراتژیک هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓

فرمت فایل: word

(قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:22

قسمتی از متن فایل دانلودی:

بخش اول

طبقه بندي طبيعي هزينه ها:

فرايند طبقه بندي هزينه ومخارج را ميتوان با گروه بندي ساده كليه هزينه هاي توليدي برحسب سه عامل اصلي هزينه (مواد؛ كار و سربار ) آغازكرد؛

در يك واحد توليدي كل هزينه ها ي عملياتي به دو گروه تقسيم ميشود:

  • هزينه هاي ساخت
  • هزينه هاي تجاري
  • هزينه هاي ساخت:

    هزينه هاي ساخت غالباً هزينه هاي توليد يا هزينه كارخانه ناميده ميشود و عبارتست از جمع هزينه هاي مواد مستقيم ؛ كار مستقيم و سربار كارخانه ؛ طي دوره حسابداري آن قسمت از هزينه هاي ساخت كه بيانگر كالاي ساخته شده است به حساب موجودي كالا ساخته شده منتقل گرديده در حاليكه كالاهاي تكميل نشده در حساب كالاي در جريان ساخت باقي ميمانند

    هزينه هاي تجاري

    هزينه هاي تجاري نيز به دو گروه تقسيم ميگردد:

  • هزينه هاي بازاريابي (توزيع و فروش )
  • هزينه هاي اداري و تشكيلاتي
  • طبقه بندي هزينه ها با توجه به دوره حسابداري كه به ان مربوط ميشوند

    هزينه ها با توجه به دوره حسابداري به دو گروه عمده تقسيم ميشوند

    ۱ - هزينه هاي سرمايه اي

    ۲ - هزينه هاي جاري

    منافع يك هزينه سرمايه اي به دوره هاي آتي تسري ميايد و به عنوان يك قلم دارائي طبقه بندي ميگردد در حاليكه منافع يك هزينه جاري محدود به دوره جاري بوده و به عنوان يك هزينه طبقه بندي ميگردد تمايز بين هزينه هاي سرمايه اي و جاري بمنظور وضع صحيح هزينه ها از درامد و اندازه گيري دقيق سود دوره ضروري است و اين تمايز و طبقه بندي در بسياري از حالات به تصميم مديريت و ماهيت عمليات واحد تجاري بستگي دارد

    طبقه بندي هزينه ها از طريق گرايش به تغيير در سطح توليد و حجم فعاليت

    در اين طبقه بندي هزينه ها به هزينه هاي متغيير و ثابت تقسيم ميگردد

    هزينه هاي متغيير:

  • قابليت تغيير كل هزينه در ارتباط مستقيم با توليد
  • ثابت بودن هزينه نسبي هر واحد حتي در شرايط تغيير در سطح توليد
  • تخصيص ساده و تقريباً دقيق به دواير عملياتي
  • كنترل وقوع و مصرف انها توسط سرپرستان دواير
  • و....