پاورپوینت بررسي وارزیابی چابکي شركت هاي توليدي پتروشيمي ايران بابكارگيري منطق فازي

مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 25 فهرست عناوین مورد بررسی: بیان مسئله ضرورت انجام تحقیق ادبیات تحقیق و تعاریف فرضيه هاي تحقیق مدل تحقیق مراحل انجام تحقیق نتایج تحلیل مدل محدودیت های تحقیق نتیجه گیری وپیشنهادات بخشی از پاورپوینت: بیان پاورپوینت بررسي وارزیابی چابکي شركت هاي توليدي پتروشيمي ايران بابكارگيري منطق فازي|31026542|arshad100|پاورپوینت بررسي وارزیابی چابکي شركت هاي توليدي پتروشيمي ايران بابكارگيري منطق فازي ,پاورپوینت بررسي وارزیابی چابکي شركت هاي توليدي پتروشيمي ايران بابكارگيري منطق فازي
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت بررسي وارزیابی چابکي شركت هاي توليدي پتروشيمي ايران بابكارگيري منطق فازي هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

مشخصات فایل:
قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 25

فهرست عناوین مورد بررسی:بیان مسئله
ضرورت انجام تحقیق
ادبیات تحقیق و تعاریف
فرضيه هاي تحقیق
مدل تحقیق
مراحل انجام تحقیق
نتایج تحلیل مدل
محدودیت های تحقیق
نتیجه گیری وپیشنهادات


بخشی از پاورپوینت:بیان مسئلههر
سازماني براي بقا و پيشرفت در اجتماع در حال رشد و غيرقابل اطمينان امروز
به سيستم هاي توليدي چابك خود نياز دارد، (اين امر مستلزم داشتن توان
سازنده است) اما، سازمان ها مجبور به تغيير نيستند، به عبارت ديگر ادامه
حيات وبقا اصلاً اجباري نيست. ترديدي نيست كه تغيير، رمز بقا و ماندگاريست و
بسياري از انسان ها، و به تبع آن جوامع، مؤسسات و شركت ها همواره در جهت
دگرگوني خود و تطبيق اوضاع و احوال خود با شرايط محيطي اطرافشان برآمده
اند. شرايطي كه شايد خود هيچ گاه نقش فعالي در ايجاد آن نداشته اند. بررسي
تاريخ و سرگذشت شركت هايي با عمر بالا بيانگر اين واقعيت است كه آنها
پيوسته در تلاش براي بقا و انطباق بيشتر خود با محيط اطرافشان بوده اند. به
نظر مي رسد شرط ماندگاري در اين است كه با اعمال تغييرات تدريجي اختياري
خود را با تغييرات اجباري وفق دهيم.

ضرورت انجام تحقیقناپایدار بودن بازار و نیازهای مشتری
نیاز به رقابت پذیر بودن برای بقا در بازار
تقویت قابلیت رقابت در بازارهای جهانی برای محصولات پتروشیمی
ایجاد بستر منایب برای ارزیابی صحیحی صنایع پتروشیمی و ایجاد انگیزش برای رقابت در بین آنها
و . . .