پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری

نوع فایل: power point قابل ویرایش: 27 اسلاید قابل ویرایش: 6 اسلاید انگلیسی قسمتی از اسلایدها: بخش بندی یک جمعیت ناهماهنگ به زیر بخش های هماهنگ تر تفاوت خوشه بندی با طبقه بندی : در طبقه بندی هر طبقه از قبل تعریف شده است اما در خوشه بندی هیچ بینشی از قپاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری|32040546|arshad100|پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نوع فایل: power point



قابل ویرایش: 27 اسلاید



قابل ویرایش: 6 اسلاید انگلیسی





قسمتی از اسلایدها:



بخش بندی یک جمعیت ناهماهنگ به زیر بخش های هماهنگ تر



تفاوت خوشه بندی با طبقه بندی :



در طبقه بندی هر طبقه از قبل تعریف شده است اما در خوشه بندی هیچ بینشی از قبل در مورد خوشه ها وجود ندارد



در طبقه بندی هر رکورد بر اساس یک مدل که از مثال های از قبل طبقه بندی شده به دست آمده است طبقه بندی می شود اما در خوشه بندی هیچ کلاس یا طبقه ای از قبل تعریف نشده است.



خوشه بندی معمولا قبل از دیگر تکنیک ها به منظور بیشتر همگون شدن داده ها انجام می شود







فهرست مطالب و اسلایدها:



داده کاوی



Related Fields



Classification



Estimation



prediction



Association Rules



Clustering



Profiling



بازاریابی



Cross-selling



Costumer Relationship Management (CRM)



مزایای استفاده از CRM



چرخه پروژه داده کاوی



داده کاوی در پروسه تجارت



تاثیرویژگیهای دموگرافیک بر خرید



تولید اتومبیل جدید



وفاداری مشتریان یک شرکت تلفن همراه



شبکه عصبی مصنوعی



مشتریان بد حساب بانک



نرخ پاسخ به طرح بازاریابی



کاربردها





منابع و مواخذ:



Data mining techniques : for marketing, sales, and



customer relationship management



Michael J.A. Berry, Gordon Linoff.— 2nd ed.



IBM_SPSS Software



http://en.wikipedia.org