دانلود مقاله isi با موضوع تجاری سازی بهداشت عمومی در طول آنفولانزای اسپانیایی 1918-1919

همه گیری در بریتانیا در قالب pdf و در 27 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل: فهرست مطالب: چکیده مقدمه مروری بر تحقیقات قبلی روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها نتیجه گیری منابع Abstract Introduction Literature review Method Results References موضوع انگلیسی :Commدانلود مقاله isi با موضوع تجاری سازی بهداشت عمومی در طول آنفولانزای اسپانیایی 1918-1919|32051214|arshad100|روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود مقاله isi با موضوع تجاری سازی بهداشت عمومی در طول آنفولانزای اسپانیایی 1918-1919 هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

همه گیری در بریتانیا



در قالب pdf و در 27 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:









فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر تحقیقات قبلی

روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها

نتیجه گیری

منابع

Abstract

Introduction

Literature review

Method

Results

References

موضوع انگلیسی :Commercialising public health

during the 1918-1919 Spanish flu

pandemic in Britain

چکیده:خلاصه

هدف - هدف این مقاله استفاده از تبلیغات سه برند اصلی Chymol، Formamint و

صابون Lifebuoy - برای بررسی نحوه واکنش تبلیغ‌کنندگان به همه‌گیری آنفولانزای 1918-1919 در بریتانیای کبیر

پاندمی آنفولانزا. به ویژه به راه‌هایی که استراتژی‌های بازاریابی تغییر کرده‌اند و نحوه تغییر آن‌ها می‌پردازد

استراتژی‌ها در انتخاب‌های واژگانی و نشانه‌شناختی (مانند زبان، تصویر، رنگ، تایپوگرافی، بافت،

اهمیت، ترکیب و چیدمان) تبلیغات.

طراحی/روش/رویکرد – در مجموع 120 آگهی برای سه برند جمع آوری شد.

از آرشیو روزنامه بریتانیا و با استفاده از تئوری و ابزارهای تحلیلی چندوجهی انتقادی تحلیل شده است.

تحلیل گفتمان مضامین کلی و ساختارهای نشانه‌شناختی تبلیغات شناسایی شد

هدف از ساختارشکنی پتانسیل های معنایی منابع کلامی و بصری مورد استفاده برای انتقال ایده ها در مورد

همه گیر، و نحوه کار آنها برای شکل دادن به درک عمومی از محصولات و نشان دادن آنها به عنوان

موثر و معتبر

یافته ها - هر برند به سرعت استراتژی بازاریابی خود را در پاسخ به همه گیری آنفولانزا تغییر داد،

استفاده از تکنیک هایی مانند توصیفات، هذیان، ترساندن و ادعاهای شبه علمی برای متقاعد کردن

مصرف کنندگانی که محصولاتشان از آنها محافظت می کند. در حالی که این استراتژی ها ممکن است دستکاری به نظر برسند، اما همچنین

کارکرد ایجاد اطمینان و همدردی در میان عموم مردم در لحظه آشفتگی را داشت،

نشان دهنده نقش مهم برندها در ایجاد اعتماد مصرف کننده و ارتقاء حس اقتدار در مراحل اولیه است

بریتانیای قرن بیستم

اصالت/ارزش - بررسی روشی که تبلیغ کنندگان به آنفولانزای 1918-1919 واکنش نشان دادند.

همه‌گیری چالش‌های تشخیص توصیه‌های پزشکی قانونی و نامشروع را در یک حرکت سریع به ما یادآوری می‌کند.

بیماری همه گیر و بر لزوم توجه جدی به اطلاعات بهداشت عمومی به ویژه تاکید می کند

زمانی که از منابع غیررسمی با منافع شخصی می آید.

کلمات کلیدی تاریخ بازاریابی، سلامت عمومی، اطلاعات نادرست، بریتانیای کبیر، تبلیغات،

آنفولانزای اسپانیایی

نوع کاغذ مقاله پژوهشی