دانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی شایستگی های عمومی در بین فارغ التحصیلان دوره متوسطه

در قالب pdf و در 13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل: فهرست مطالب: چکیده مقدمه مروری بر تحقیقات قبلی روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها نتیجه گیری منابع Abstract Introduction Literature review Method Results References موضوع انگلیسی :Evaluation of generic comدانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی شایستگی های عمومی در بین فارغ التحصیلان دوره متوسطه|32052687|arshad100|روانشناسی و علوم تربیتی,مقاله
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود مقاله isi با موضوع ارزیابی شایستگی های عمومی در بین فارغ التحصیلان دوره متوسطه هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



در قالب pdf و در 13 صفحه،زبان: انگلیسی، شامل:









فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

مروری بر تحقیقات قبلی

روش تجزیه و تحلیل مقاله و داده ها

نتیجه گیری

منابع

Abstract

Introduction

Literature review

Method

Results

References

موضوع انگلیسی :Evaluation of generic competencies

among secondary school leavers

from the new academic structure

for senior secondary education in

Hong Kong

چکیده:خلاصه

هدف - یک ساختار دانشگاهی جدید برای آموزش عالی متوسطه و عالی به هنگ معرفی شد

کنگ در سال 2009/2010. هدف این مقاله: (1) مقایسه گروه از ساختار دانشگاهی قدیمی (کوهورت 2010)

و گروهی از ساختار جدید دانشگاهی (کوهورت 2015) در 14 دسته از شایستگی های عمومی.

و (2) این ویژگی‌ها را در میان دانش‌آموزان بخش‌های مختلف در یک موسسه عالی مقایسه کنید

هنگ کنگ.

طراحی/روش‌شناسی/رویکرد - پرسشنامه‌های خودارزیابی توسعه همه جانبه (SAARD)

بین دانش‌آموزانی که برنامه‌های دوساله تحصیلی ارائه شده توسط کالج را گذرانده بودند، توزیع شد

آموزش حرفه ای و مداوم، دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ در سال های 2010 و 2015 به صورت مستقل

اساس در مجموع 4424 دانش آموز پرسشنامه ها را برگردانده اند. داده ها با آزمون t مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت

برای مقایسه بین دو گروه

یافته ها - هنگام مقایسه گروه 2015 با کوهورت 2010، نمرات به طور قابل توجهی بالاتر در پنج مورد مشاهده شد.

زمینه هایی مانند چشم انداز جهانی و سبک زندگی سالم (05/0p<). نمرات به طور قابل توجهی پایین تر در مورد مشاهده شد

پنج حوزه دیگر مانند حل مسئله، تفکر انتقادی و رهبری (05/0p<). دانش آموزان از تمام بخش ها

به اتفاق آرا رتبه درک بالاتری را در مسئولیت اجتماعی و ملی نشان داد اما رتبه درک کمتری را نشان داد

در مورد رهبری (05/0p<).

اصالت/ارزش – حذف یک آزمون عمومی، اجزای جدید شامل

اعتقاد بر این بود که سایر تجربیات یادگیری (OLE) و مطالعات لیبرال اجباری در این امر نقش دارند

تا حدی به پاسخ های متنوع دو گروه. تغییر چشمگیر برنامه درسی انجام نشده است

فرهنگ امتحان در هنگ کنگ را تغییر داد که ممکن است مانع توسعه مهارت های عمومی در بین افراد شود

دانش آموزان.

کلیدواژه‌ها ساختار جدید دانشگاهی، شایستگی‌های عمومی، مطالعات لیبرال، سایر تجربیات یادگیری،

تحصیلات متوسطه، هنگ کنگ

نوع کاغذ مقاله پژوهشی