بررسي نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليتهاي غير درسي

فهرست مطالب : فعالیتهای مکمل و قوق برنامه و اهداف آن اهداف فعالیتهای مکمل و فوق برنامه مفهوم یاد گیری و مصادیق مشترک و ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه فعالیتهای فوق برنامه ای که باید به آن توجه شود ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه نقش اعتماد به نفس در دانبررسي نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليتهاي غير درسي|34008264|arshad100|نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليتهاي غير درسي, نگرش دانش آموزان,تاثیر فعالیت های فوق برنامه
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان بررسي نگرش دانش آموزان نسبت به فعاليتهاي غير درسي هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

فهرست مطالب :

فعالیتهای مکمل و قوق برنامه و اهداف آن

اهداف فعالیتهای مکمل و فوق برنامه

مفهوم یاد گیری و مصادیق مشترک و ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه

فعالیتهای فوق برنامه ای که باید به آن توجه شود

ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه

نقش اعتماد به نفس در دانش آموزان

نتیجه یک پژوهش

نتیجه نهایی

نکات مهم در بررسی فعالیتهای فوق برنامه

ارزش فعالیتهای فوق برنامه

چگونگی موثر ساختن فعالیتهای فوق برنامه

نتیجه یک پژوهش در بین دانش آموزان آموزشگاه نمونه حسینیان

منابع و ماخذ

قسمتی از متن :

در قرن حاضر برای مواجهه موثر با چالشها و بحرانهای موجود میان پدیده جهانی شدن و بومی ماندن بحران جمعیت ، دگرگونیهای فناوری و شرایط حرفه ای بستری مناسبتر ، کارسازتر و موجه تر از نظام تعلیم و تربیت شناسایی نشده است .

نظام تعلیم و تربیت باید از طریق تدارک زمینه های تربیت کامل و آموزش چگونگی رویارویی و نحوه سازگاری با مسایل شایستگی لازم برای تامین سعادت و نیک بختی را در دانش آموزان ایجاد کند .

تغییر نگرش نسبت به انسان مدرسه و تحولات سریع علم و فناوری سبب شده است به انسانهای متفکری نیاز داشته باشیم که بتوانند خود را با تغییرات غیر قابل پیش بینی آینده سازگار کنند. لذا وظایف مدارس در بسیاری از کشورهای جهان تغییر کرده است . نقش کلی و غالب مدارس در تعلیم و تربیت دانش آموزان آموزش عمومی در دوره های مختلف تحصیلی است این آموزش بدان علت که مهارت خاصی را در دانش آموزان به وجود نمی آورد آموزش عمومی نامیده شده است .