پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت

دانلود پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: چرا ارزش آفرینی؟ پارادایم ارزش آفرینی ارزپاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت|34050807|arshad100|پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت,پارادایم ارزش آفرینی,ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت,تعریف مهندسی ارزش,فرایند مهندسی ارزش,نقش مهندسی ارزش,کارکردهای مهندسی ارزش,مزایای مهندسی ارزش,هزینه یابی زنجیره ارزش
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود پاورپوینت با موضوع مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت،

در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


چرا ارزش آفرینی؟
پارادایم ارزش آفرینی
ارزش آفرینی و حسابداری مدیریت
تعریف ارزش و ارزش آفرینی
چهار تعریف مصرف کننده از ارزش از دیدگاه زمیتال
دو دیدگاه سنجش و ارزیابی ارزش
دسته بندی ارزش
تعریف مهندسی ارزش
فرایند مهندسی ارزش
نقش مهندسی ارزش
کارکردهای مهندسی ارزش
زنجیره ارزش در فرآیند تولید و جایگاه مهندسی ارزش
جایگاه مهندسی ارزش در کنترل هزینه ها
مزایای مهندسی ارزش
تعریف زنجیره ارزش و کارکرد آن
هزینه یابی زنجیره ارزش
فعالیت های فاقد ارزش و تصمیم گیری مدیران
مدلهای ارزش مشتری
مدل اجزا ارزش
مدل نسبت هزینه-منفعت
مدل هدف-ابزار
قیمت گذاری بر مبنای ارزش
مراحل قیمتگذاری بر مبنای ارزش

نقش زنجیره ارزش در حسابداری مدیریت



قسمتی از متن پاورپوینت:
برای تبیین نقش حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی باید به گستردگی دامنه وظایف حسابداری مدیریت توجه کرد که عبارتند از: کمک به تصمیم گیری های مدیریت در سطح راهبردی و عملیاتی، اعمال کنترل مدیریت فراهم نمودن اعمال مدیریت هزینه و مدیریت ریسک، کمک به سنجش واقع بینانه و منصفانه عملکرد، تلاش در جهت تحکیم ارزشهای سازمان از طریق تهیه و تدارک گزارشهای قابل اتکا،مربوط و قابل مقایسه به مدیریت، کمک به شناسایی فعالیت ها به تفکیک دارای ارزش و فاقد ارزش.
ارزش، قیمت کالا و خدماتی است که مشتری حاضر است آن را بپردازد به نحوی که قیمت آن علاوه بر جبران هزینه تولید آن،مازاد ارزش یا سود برای تولید کننده و صاحبان شرکت خلق نماید. ارزش مشتری، سطحی از بازده منافع محصول برای پرداخت مشتری در یک مبادله خرید است. ارزش مشتری از دید تهیه کننده: ارزش اقتصادی مشتری برای شرکت تعریف می شود که از تعریف ارزش مشتری مبتنی بر تقاضا به عنوان ارزش شرکت یا ارزش محصول آن برای مشتری متفاوت است.



توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع مهندسی ارزش و ارزش آفرینی در حسابداری مدیریت می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های حسابداری، مدیریت مالی و مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد.


پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.