پاورپوینت آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار

توضیحات: دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار، در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: شرح : از سپریتور برای جداسازی آب و ذرات جامد که در روغن روانکاری توربین وجود دارد استفاده مپاورپوینت آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار|35023719|arshad100|آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار,آشنایی با سیستم سپریتور و روش بهره برداری از آن,اقدامات قبل از استارت,فلو چارت سیستم
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

توضیحات:دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن روانکاری توربین بخار،
در قالب ppt و در 10 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:شرح :
از سپریتور برای جداسازی آب و ذرات جامد که در روغن روانکاری توربین وجود دارد استفاده می شود آب جدا شده از روغن به طور پیوسته در زمان بهره برداری از سپریتور خارج می شود و ذرات جامد بایستی بعد از متوقف کردن دستگاه از آن خارج شوند سپریتور برای تصفیه روغن به آب سیل کننده نیاز دارد که بایستی قبل از آنکه مسیر روغن تغذیه کننده سپریتور باز گردد مسیر مربوط به آب سیل در مدار قرار داده شود .
در درون قیف سپریتور تعدادی دیسک تنظیم کننده وجود دارد که از آنها برای تنظیم فصل مشترک بین روغن و آب جدا شده استفاده می شود . نکته مهم در مورد دیسکها ، انتخاب مناسب قطر آنهاست زیرا اگر این کار درست انجام نشده باشد روغن همراه با آب جدا شده خارج می گردد .
اجزاء تشکیل دهنده سپریتور :
پمپ تغذیه کننده دستگاه و موتور محرک آن :
پمپ تغذیه این دستگاه یک پمپ screw می باشد که از نوع پمپهای جابه جایی مثبت به شمار می رود و مجهز به یک ریلیف ولو می باشد که در فشار بیشتر از 6 bar عمل می کند
توجه : این پمپ هرگز نباید بدون روغن در مدار قرار گیرد و در اولین استارت بوسیله نازل که در ساکشن آن وجود دارد پر از روغن می شود علاوه بر این برای جلوگیری از استارت خشک پمپ یک سوئیچ فلو در ساکشن آن در نظر گرفته شده است .

هیتر : از هیتر برای گرم کردن روغن ورودی به سپریتور استفاده می شود که دارای 4 المنت می باشد این المنتت ها در یک مخزن قرار گرفته اند و برای جلوگیری از ایجاد حباب و کربنات ،آنها را داخل لوله های محافظی قرار داده اند .

چنانچه نیاز به گرم کردن سریع روغن باشد می توان هر 4 مرحله هیتر را در مدار قرار داد .
اگر روی سوئیچ جریان که در ساکشن فیدپمپ نصب شده است آلارمی باشد هیترها در مدار قرار نمی گیرند .
توجه : برای اطمینان از برقرار شدن جریان روغن در حین انتقال حرارت ، همیشه باید هیترها بعد از استارت فیدپمپ در مدار قرار داده شوند (در زمانیکه دمای روغن پائین است و نیاز به هیتر می باشد) .
و . . .

فهرست مطالب:آشنایی با سیستم سپریتور و روش بهره برداری از آناقدامات قبل از استارت
فلو چارت سیستمکنترل پانل
و . . .

توجه: چيزی که اين فایل را با بقیه فایل ها متمايز کرده است قابل ویرایش بودن و و آماده پرينت و ارائه بودن آن می باشد تا خريدار از خريد خود کاملا راضی باشد.