تحقیق بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای

توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای، در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: جوول(2005) بیان می کند که یک بازی می تواند به شکل زیر تعریف شود: یک سیستم قاعده مند با خروجی های متغیتحقیق بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای|35028338|arshad100|مبانی نظری بازی های رایانه ای, کاربردهای آموزشی, تربیتی بازی های رایانه ای,پیشینه تحقیق بازی های رایانه ای, کاربردهای آموزشی, تربیتی بازی های رایانه ای,چارچوب نظری بازی های رایانه ای, کاربردهای آموزشی, تربیتی بازی های رایانه ای,تحقیق بازی های رایا,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

توضیحات:دانلود تحقیق با موضوع بازی های رایانه ای، کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای،
در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:جوول(2005) بیان می کند که یک بازی می تواند به شکل زیر تعریف شود:
یک سیستم قاعده مند با خروجی های متغیر و قابل سنجش که در آن خروجی های مختلف به ارزشهای متفاوتی تخصیص داده می شوند، بازیکنان اقداماتی انجام می دهند تا بر نتایج تاثیر گذارند و احساس می کنند که به طور احساسی به نتیجه رسیده اند و پیامد یک فعالیت قابل مذاکره است (به نقل از احمد، 2011، ص 3،).
با توجه به نظر دبری (2007)، بازی های یارانه ای می توانند به گروههای مختلفی تقسیم شوند و وقتی ترکیب شوند قویا می توانند بازیکن را درگیر کنند.
• نحوه ارائه و خط داستان
اکثر بازی های یارانه ای خط داستانی دارند که بازیکنان را شبیه سازی کنند. این خط داستان بازی کردن صرف نیست بلکه پایه و اساسی برای بازی کردن است.
• مکانیک های بازی
مکانیک های بازی اشاره به اصول اصلی دارد که همه وظایف خاص درون بازی را در بر می گیرد، از جمله اینکه دنیای بازی فیزیکی چگونه رفتار می کند.
• قواعد
.....................
کاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ای
بازی های دیجیتال پتانسیلی برای ایجاد محیط های فعال و جذابی را برای آموزش، پشتیبانی، حل مشکلات، فعالیت های گروهی و ارتباطی، به علاوه فراهم سازی یک چارچوب برای تمرین و یادگیری در حالات عدم موفقیت دارد. کاربرد تکنیک های بازی از جمله سطوح در حال افزایش سختی و بازخورد متنی، از یادگیری پشتیبانی می کنند و آنها می توانند انگیزه ی کاربران را با استفاده از چالش ها و جایزه ها و رقابت برانگیزند. بالاتر از همه، بازی های کامپیوتری فضاهای امنی را فراهم می کنند که شاگردان می توانند در آن بازی کرده، کشف کنند، تجربه کسب کنند و سرگرم شوند. اما پیدا کردن بازی های مناسب برای زمینه های آموزشی ویژه، اغلب مسئله ساز است. بازی های سرگرم کننده ی تجاری برای تفریح طراحی شده اند و ممکن است بطور نزدیک نتایج آموزشی مطلوب را ترسیم کنند، و اکثر اساتید، زمان و یا تخصص برای ایجاد بازی های خودشان را ندارند. هزینه ی خرید یا تولید بازی های کامپیوتری گران است و شاگردان، بویژه شاگردان فعال باتجربه، نیاز دارند تا به اثر خودشان متقاعد شوند. پس زمانیکه مزایای تئوریکی زیادی
و . . . .

فهرست مطالب:بازی های رایانه ایکاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه اییادگیری دروس از بازی هابازی های رایانه ای و خلاقیتبازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلیبازی های رایانه ایکاربردهای آموزشی، تربیتی بازی های رایانه ایبازی های رایانه ای و خلاقیتبازی های رایانه ای و پیشرفت تحصیلیرفرنس درون متنی داردمنابع