تحقیق در مورد آمادگی جسمانی فوتبال

دانلود تحقیق با موضوع آمادگی جسمانی فوتبال، در قالب docx و در 34 صفحه، قابل ويرايش، شامل: کشش دست ها در پشتباز کردن و کشش مچ دستخم کردن و کشش مچ دستخم شدن به طرفینچرخش بازوهاکشش دست ها در پشت سرطناب زدن پروانهبالا بردن پا از حالت دمرکشش زانو به درون تحقیق در مورد آمادگی جسمانی فوتبال|35030463|arshad100|آمادگی جسمانی فوتبال,تحقیق در مورد آمادگی جسمانی فوتبال,تحقیق آمادگی جسمانی در فوتبال,تمرینات آمادگی جسمانی فوتبال,آمادگی جسمانی برای فوتبال,تحقیق در مورد بدنسازی فوتبال
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق در مورد آمادگی جسمانی فوتبال هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع آمادگی جسمانی فوتبال،در قالب docx و در 34 صفحه، قابل ويرايش، شامل:

کشش دست ها در پشتباز کردن و کشش مچ دستخم کردن و کشش مچ دستخم شدن به طرفینچرخش بازوهاکشش دست ها در پشت سرطناب زدن پروانهبالا بردن پا از حالت دمرکشش زانو به درون سینهکشش همراه با چرخش تنهکشش کشاله ران به حالت ایستادهکشش پروانهکشش با استفاده از دیوارکشش به حالت سجدهکشش مچ دست در حالت زانو زدنچرخش برروی محورعمودی به حالت نشستهباز کردن پشت با زانوی خمچرخش تنه با میله سبکدراز و نشستدراز و نشست با چرخش از کنارتقویت عضلات شکمیجلو بازو با میله سبکبالا بردن دمبل از طرفینپرس شانه با دمبل از حالت نشستهپرس سینهبارفیکسچرخش تنه همراه با وزنهبالا کشیدن لگنپرس پاپرش از مچ پامنابع

بخشی از متن تحقیق:با زانوی خم بر روی زمین یا نیمکت به پشت بخوابید.زانوهایتان را خم کنید و با چرخش لگن در سمت راست بدن قرار دهید.با انقباض عضلات شکم، شانه چپ را از زمین جدا کرده و آرنج دست چپ را به زانوی پای چپ نزدیک کنید.به وضعیت شروع برگردید. به تعداد تعیین شده حرکت را تکرار کنید. سمت دیگر بدن را هم تمرین دهید.فراموش نکنید که سر و گردن در تمام طول حرکت در حالت کاملا طبیعی قرار داشته باشد. بیش از اندازه نچرخید، نیاز نیست که آرنج زانو را لمس کنید.