مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مدل های مدیریت فرآیند کسب و کار

دانلود فصل دوم مروری بر در 33 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه ومبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مدل های مدیریت فرآیند کسب و کار|39016018|arshad100|مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف مدیریت فرآیند کسب و کار,دانلود مبانی نظری مدل های مدیریت فرآیند کسب و کار,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد مدیریت فرآیند کسب و کار,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های مدیریت فرآیند کسب و کار,دانلود چارچوب نظری مدیری
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و مدل های مدیریت فرآیند کسب و کار هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود فصل دوم مروری بر در 33 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتی از متن:

مدیریت فرآیند کسب و کار
سازمان ها را می توان به دوگونه ی سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. سازمان های سنتی با ساختارهای سلسه مراتبی، از طریق چارت های سازمانی مورد طراحی قرار می گرفتند و واحدهای عمودی، که عموماً در قالب معاونت ها ومدیریت ها تفکیک می‌شدند، هدف و وظیفه مشخصی را دنبال می‌نمودند. سازمان های مدرن با این ایده که کسب وکار می تواند به شکل فرآیندی ترسیم شود و بهبود فرآیند برابر با بهبود کسب وکار است، ایده جدیدی است که در اواخر قرن اخیر به طور جدی مطرح گردید.
ساختار سازمان ها به صورت بخش های عمودی می تواند افراد و فعالیت های مرتبط با آنان را مدیریت و کنترل نماید. از این رو خدمت رسانی و خروجی سازمان در اثر تعامل و ارتباط بین چند بخش عمودی محقق می شود. ساختار عمودی و سلسله مراتبی سازمان نمی تواند، نظارت و دید همه جانبه ای داشته باشد و مدیریت فعالیت های هر بخش فقط توسط مدیریت آن بخش قابل بررسی و گزارش دهی خواهد بود و اطلاعات به صورت عمودی و جزیره ای در می‌آیند. اما در سازمان های فرآیند محور، فرآیندها در سطح سازمان تعریف شده و از واحدهای عمودی عبور می نمایند و فعالیت ها در مرکز فرآیندها قرار می گیرند. از این رو وظیفه مدیریت بخش های عمودی صرفأ معطوف به مدیریت افراد و اجرای فرآیندهاست. مالکین فرآیندها درک صحیحی از فرآیندهایشان از ابتدا تا انتها دارند و براساس شاخص های تعریف شده در فرآیندها به ارزیابی آن ها می پردازند. سيستم مديريت عملکرد به عنوان يکي از مهم ترين وظايف مديريت سازمان شناخته مي‌شود و معمولاً سازمان ها و خصوصاً شرکت هاي توليدي در عين جاري سازي آن، نتايج شفاف و مدوني از اجراي سيستم مديريت عملکرد ندارند. انجام صحيح و اصولي مديريت عملکرد استراتژيک بر بهسازي و افزايش توانمندي نيروي انساني پوشيده نيست. نيروي انساني به عنوان بزرگترين سرمايه يک سازمان همواره مورد توجه هر سازمان می باشد.
مدیریت فرآیند کسب وکار شاخه ای از علم مدیریت است که روندی سیستماتیک را با رویکردی ساختار یافته دنبال می کند و برای حمایت از فرآیندهای صریح مدیریت، از روش ها، تکنیک و ابزار، منابع انسانی، سازمان ها، برنامه های کاربردی، اسناد و دیگر منابع اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف سازمان استفاده می کند ]12،13 [.