گزارش کارآموزی رشته حسابداری در صنایع تولیدی شرکت پرتو نوین دانش

، در قالب DOC، در 49 صفحه، قابل ویرایش، قسمتی از متن: پيشگفتار اكنون كه به اصل و هدف واحد كارآموزي فكر مي كنم پي به درستي و بجا بودن آن برد ه و افرادي را كه سببگزارش کارآموزی رشته حسابداری در صنایع تولیدی شرکت پرتو نوین دانش|39019251|arshad100|گزارش کارآموزی رشته حسابداری در صنایع تولیدی شرکت پرتو نوین دانش,گزارش کارآموزی رشته حسابداری در انبارداری شرکت نوین دانش,دانلود کارورزی رشته حسابداری در شرکت تولیدی,خرید کارآموزی رایگان رشته حسابداری در منطقه ویژه اقتصادی,دانلود رایگان کارآموزی ,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان گزارش کارآموزی رشته حسابداری در صنایع تولیدی شرکت پرتو نوین دانش هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

،
در قالب DOC، در 49 صفحه، قابل ویرایش،

قسمتی از متن:
پيشگفتار
اكنون كه به اصل و هدف واحد كارآموزي فكر مي كنم پي به درستي و بجا بودن آن برد ه و افرادي را كه سبب اضافه شدن اين واحد درسي به كل واحد ها شده را تحسين مي نمايم .
گرچه گذراندن كليه واحد هاي درسي حسابداري نقش بسزايي در گسترش علم به اين رشته را دارند اما هيچ چيز به مانند ديدن ، لمس كردن و انجام عملي كارها از نزديك وقرار گرفتن در شرايط نخواهد بود .

چكيده
گزارش حسابداري حاضر حاصل انجام كار در صنایع تولیدی شرکت پرتو نوین دانش واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز مي باشد . در اين گزارش ابتدا با مفاهيم حسابداري آشنا شده و سپس به بررسي سيستم حسابداري اين شركت و سيستم انبارداري اين شركت مي پردازيم .

مقدمه
يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد .با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم .

ضرورت کارآموزي
آموزش عالي هر کشور، هر اندازه از نظر آموزش هاي تئوريک (هم کلاسيک و هم مدرن) قوي باشد. باز هم در تهيه زمينه رشد اقتصادي و صنعتي نمي تواند به تنهايي موفق باشد. همين امر، گسترش دامنه آموزش و کسب تجربه از محيط واقعي کار را توجيه مي نمايد. در حال حاضر که دوره مدرک گرايي سپري شده است و جامعه، صنعت و دانشگاه بايد زمينه هاي لازم براي کسب تجربه مفيد را براي دانشجويان فراهم سازد.
پذيرش کارآموزان از دانشگاهها، به عنوان کوششي جهت التيام شکاف بين نظام آموزش رسمي با آنچه در صنعت مي گذرد "عرصه عمل" صورت گرفته است تا بخشي از خلا آموزشي، آشنايي با حرف و مشاغل در صنعت را ترميم نموده، به توسعه نگرش دانشجويان نسبت به نظام صنعتي بيانجامد.
وقوف بيشتر دانشگاهها و مراکز آموزش عالي به آنچه که در صنعت مي گذرد، آن ها را قادر خواهد نمود، تا دامنه گسترش اطلاعات و مهارت ها و شناسايي حرف را توسعه مي دهد. علاوه بر اين، تماس از نزديک کارآموزان با صنعت، فرصت هاي مناسب را براي بهره گيري از يافته ها و دانسته هاي آکادميک در موقعيت هاي عملي، فراهم مي نمايد و فرصت هاي مناسبي را جهت استعدادسنجي و به محک نهادن علاقه کارآموزان، از پي خواهد داشت.
کارآموزي دانشجويان، با توجه به متداول ترين اسلوب کارآموزي يعني آموزش در محيط حرفه و آموزش در محيط مادي صورت گرفته تا با انتقال آموزش به محيط حرفه و بهره گيري از دانش ناشي از محيط کار، بتوان، حلقه هاي مفقوده را در نظام آموزش دانشگاهي تکميل نمود. اما با توجه به عملکرد چندين ساله، کارآموزي دانشجويان و ناهماهنگي ساير ارکان نظام اجتماعي، اقتصادي وسياسي و صنعتي منظور طراحان اوليه از گنجاندن واحد کارآموزي در دروس دانشگاهي حاصل نشده و راه به جايي نخواهيم برد.