پیاده سازی دنیای هیولا وامپوس با سی شارپ

مشابه دنياي مکش، دنياي Wumpus شبکه‌اي از مربع است که توسط ديوارهايي احاطه شده‌اند، که هر مربع مي‌تواند شامل عامل‌ها و اشياء باشد. وظيفه عامل يافتن طلا و بازگشتنپیاده سازی دنیای هیولا وامپوس با سی شارپ|39021437|arshad100|پروژه ومپوز, پیاده سازی دنیای هیولاها, دانلود پروژه هوش مصنوعی, دکتر مهدی صادق زاده, دنیای Wumpus, دنیای هیولا, دنیای وامپوس, پروژه آماده برنامه نویسی سی شارپ , پروژه آماده C# , C# , دانلود پروژه سی شارپ , بازی وامپوس, پروژه Wumpus, پروژه دنیای دیو, ,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پیاده سازی دنیای هیولا وامپوس با سی شارپ هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .


مشابه دنياي مکش، دنياي Wumpus شبکه‌اي از مربع است که توسط ديوارهايي احاطه شده‌اند، که هر مربع مي‌تواند شامل
عامل‌ها و اشياء باشد. وظيفه عامل يافتن طلا و بازگشتن به نقطه شروع و بالا رفتن از غار است. براي مشخص نمودن وظيفه
عامل، ادراکات، عمليات و اهداف آن را بايد مشخص کنيم. در دنياي Wumpus، اينها به صورت زير هستند:
از مربعي که شامل Wumpus است و مربع‌هاي مجاور (نه قطري) عامل بوي بدي را دريافت مي‌کند .
در مربعهايي که مستقيماً مجاور با چاله‌ها هستند، عامل نسيمي را دريافت مي‌کند.
زماني که Wumpus کشته مي‌شود، فريادي سر مي‌دهد که هر جايي از غار شنيده مي‌شود.
ادراکات به عامل به صورت ليستي از پنج سيمبول داده مي‌شود.
مانند دنياي مکش، عملايتي براي جلو رفتن، چرخيدن 90 به سمت چپ، چرخيدن 90 به سمت راست وجود دارد.
عامل نابود خواهد شد زماني که وارد يک مربع شامل سياده چاله و يا کي Wumpus زنده مي‌‌شود.
هدف عامل يافتن طلا و برگرداندن آن به خانه شروع با سرعت تمام است، بدون آنکه کشته شود
در مربعي که طلا وجود دارد، عامل يک درخششي را درک مي‌کند.
زماني که يک عامل به داخل ديواره قدم بر مي‌دارد، ضربه‌اي را دريافت مي‌کند.
فرمت فایل : C Sharp