تحقیق تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي

دانلود تحقیق با موضوع تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي، در قالب Word و در 50 صفحه قابل ویرایش. فهرست : 1-مقدمه 2-تقسیم بازار و روش های آن 2-1-تقسیم بندی چند بعدی 2-2-مدل های طبقه پنهان 2-3-خوشه بندی فازی و هم پوشانی 2-4-تحلیل خوشه ای 3-تحقیق تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي|39022126|arshad100|بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, دانلود تحقیق بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, پاورپوینت بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, تحقیق در مورد بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, تحقیق درباره بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, تحقیق راجع به بازار شبکه هاي عصبي مصنوعي, تحقیق آماده بازار ,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقیق با موضوع تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي،
در قالب Word و در 50 صفحه قابل ویرایش.

فهرست :
1-مقدمه
2-تقسیم بازار و روش های آن
2-1-تقسیم بندی چند بعدی
2-2-مدل های طبقه پنهان
2-3-خوشه بندی فازی و هم پوشانی
2-4-تحلیل خوشه ای
3-شبکه های عصبی مصنوعی
4-تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی
5-روش تحقیق
6-یافته های تحقیق
7-مقایسه با روش کامین
8-بحث و نتیجه گیری
9-منابع
بخشی از متن تحقیق :
چکیده
تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی، سابقه طولانی در دنیا ندارد. به طورعمده، این روش در دنیا، از چندین سال پیش در مدیریت گردشگری به صورت گسترده آغاز گردید وپس از آن به سایر حوزه های بازاریابی نیز سرایت کرد. امروزه این روش در کنار روشهای آماری از شایعترین شیوه های تقسیم بندی مشتریان بوده وروز به روز در حال گسترش است.
در این تحقیق به دلیل ضرورت شناخت مشتریان هدف برای یک شرکت تولید کننده فرآورده های گوشتی، نیاز به استفاده از روشی مؤثر برای بخش بندی مشتریان احساس گردید و در نهایت روش تحلیل خوشه ای با شبکه های عصبی خود سازمان دهنده، که به خوشه بندی مشتریان اختصاص داشته ونمونه های زیادی از کاربرد آن در دنیا تجربه گردیده است، انتخاب و مورد استفاده قرار گرفت.
برای انجام تحقیق، در ابتدا معیارهای مفید در بخش بندی مشتریان مشخص شده و بر اساس آن پرسشنامه ای طراحی گردیده است. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و اخذ اطلاعات، با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، مشتریان خوشه بندی گردیدند ودر نهایت نتایج به دست آمده مورد تبیین و تحلیل قرار گرفته است.
همچنین مقایسه روش شبکه های عصبی برای خوشه بندی با روشهای کلاسیک خوشه بندی ....