مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم اعتیاد بازیهای رایانه ای

دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اعتیاد بازیهای رایانه ای در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. فهرست مطالب: 2-1- مبانی نظری بازی رایانه ای 2-2- نظریه های راجع به بازی 2-2-1- نظرات پیشوایان مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم اعتیاد بازیهای رایانه ای|39024054|arshad100|خرید مبانی نظری تحقیق و پيشينه تحقیق اعتیاد اینترنتی,دانلود مبانی نظری,دانلود رایگان مبانی نظری,ادبیات نظری تحقیق,خرید رایگان مبانی نظری حسابداری,خرید مبانی نظری و پیشینه پژوهش روانشناسی,مبانی نظری و سوابق پژوهشی,فصل دوم پایان نامه,دانلود رای,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پيشينه پژوهش (فصل دوم) نظریه ها و مفاهیم اعتیاد بازیهای رایانه ای هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های اعتیاد بازیهای رایانه ای در 52 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.


فهرست مطالب:
2-1- مبانی نظری بازی رایانه ای
2-2- نظریه های راجع به بازی
2-2-1- نظرات پیشوایان اسلام و دانشمندان اسلام
2-2-2- نظریه ویگوتسکی
2-2-3- نظریه پیاژه
2-2-4- نظریه روان تحلیل گری
2-2-5- نظریه های بازی
2-2-6- نظریات دیگر دانشمندان
2-2-6-1- نظریه ی جان سولر
2-7- تاریخچه ی بازی های رایانه ای
2-7-1- تاریخچه ی بازی های رایانه ای در ایران
2-8- ویژگی های بازی رایانه ای
2-9- اعتیاد و وابستگی به بازی های رایانه ای
2-10- ساختار بازی رایانه ای
2-11- انواع بازی های رایانه ای
2-12- اثرات مختلف بازی های رایانه ای
2-13- مزیت های بازی های رایانه ای
مفاهیم نظری شخصیت
2-14- نظریه های مربوط به شخصیت
2-14-1- نظریه یونگ
2-14-2- نظریه آدلر
2-14-3- نظریه آیزنک
2-14-4- نظریه اریک اریکسون
2-14-5 نظریه گوردن آلپورت
2-14-6- ریموند کتل
2-14-7- جورج کلی
2-14-8- اسکینر
پیشینه پژوهشمنابع