پاورپوینت اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD

دانلود ، با فرمت ppt و در 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: ملاک های تشخیصی در DSM IV 1)وجود 6 مورد یا بیشتر از نشانه های عدم توجه یه مدت 6 ماه و باپاورپوینت اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD|39040875|arshad100|اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD, دانلود پاورپوینت اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD, پاورپوینت در مورد اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD, تحقیق اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD, پاورپوینت درباره اختلال بیش ف,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت اختلال بیش فعالی علائم و تشخیص و درمان ADHD هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 33 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ملاک های تشخیصی در DSM IV
1)وجود 6 مورد یا بیشتر از نشانه های عدم توجه یه مدت 6 ماه و باشدتی که باسطح رشد کودک همخوانی نداشته باشدو غیر ا نطباقی محسوب شود.
عدم توجه:
الف) توجه نکردن به جزئیات یا بی دقتی در انجان تکالیف درسی و وظایف روزمره
ب)مشکل داشتن از جهت حفظ توجه و ت مرکز هنگام انجام تکالیف یا بازی
ج)گوش ندادن به حرف طرف مقابل
د)دنبال نکردن آموزش ها و تمام نکردن تکا لیف درسی
ه)اشکال در سازمان دهی تکالیف و کارها
و)اجتناب، بیزاری یا جتناب از انجام کارهاییکه تلاش مستمر ذهنی می خواهد
ز) جا گذاشتن وسایلی که برای ان جام تکالیف ضروری اند.
ح)پرت شدن حواس بر اثر محرک های فرعی
6 مورد یا بیشتر از نشانه های بش فعالی – تکانشگری حد اقل به مدت 6 ماه و باشدتی که باسطح
رشد کودک همخوانی نداشته باشد و غیر انطباقی محسوب شود:
بیش فعالی
الف) ور رفتن با دست ها یا تکان دادن بی رویه پا ها و به خود پیچیدن روی صندلی
ب) بلند شدن از روی صندلی و در کلاس و سایر اماکن در حالی که نباید این کار را کرد
ج) این طرف و آن طرف دویدن و بالا و پایین پریدن بیش از حد به طور غیر انطباقی
د)پر سر و صدا بازی کردن و پر سر و صدا گذراندن اوقات فراغت
ه) یک جا نشستن و طوری عمل کردن به گونه ای که گویی به کودک ”موتور“بسته اند.
و)پرحرفی
ز)نسنجیده و وسط سوال جواب دان
ط)صبر نکردن و رعایت نوبت نکردن
نشانه های باید قبل از 7 سالگی شروع شوند و همچنین رفتار ها باید فرا گیر باشند . رفتار ها نباید معلول
اختلالات روانی دیگر یا اختلاات یاد گیری باشند