پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال

طراحی تمرین فوتبال پایه,تمرین فوتبال,طراحی تمرین بدنسازی فوتبال,نرم افزار طراحی تمرین فوتبال,دانلود رایگان نرم افزار طراحی تمرین فوتبال,نرم افزار طراحی تمرین فوتبال برای اندروید,نرم افزار طراحی تمرین فوتسال,طراحی تمرین فوتبال برای کودکان,دانلود ، با فرمت ppt و در 61 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: نمونه هایی از تمرین هوازی ویژه فوتبال 1ـ دريبل زدن مارپيچ : 8 مانع را با فاصله 3 متري ازپاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال|39041494|arshad100|طراحی تمرین در فوتبال, دانلود پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال, پاورپوینت در مورد طراحی تمرین در فوتبال, تحقیق طراحی تمرین در فوتبالپاورپوینت درباره طراحی تمرین در فوتبال, پاورپوینت راجع به طراحی تمرین در فوتبال, پاورپوینت آماده طراحی تمرین در فوتبال,,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت طراحی تمرین در فوتبال هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 61 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
نمونه هایی از تمرین هوازی ویژه فوتبال
1ـ دريبل زدن مارپيچ :
8 مانع را با فاصله 3 متري از هم در يك رديف قرار دهيد. از اولين مانع شروع كرده و به صورت مارپيچ و با آخرين سرعت ممكن از بين آن‌ها عبور نماييد. سه دور كامل اين كار را انجام داده و سپس به اندازه‌ي زمان فعاليت، استراحت كنيد. سپس همين كار را تكرار نماييد.
2ـ ممانعت از تصاحب توپ :
در محوطه‌اي 15 در 25 متري و در مقابل بازيكني ديگر تمرين جلوگيري از تصاحب توپ را انجام دهيد. كار را با تصاحب توپ آغاز كنيد و يار مقابل به عنوان مدافع بازي مي‌كند، با مانورها و تغيير جهت و سرعت، توپ را دور از دسترس مدافع نگه داريد. 2 دقیقه کار و 2 دقیقه استراحت كنيد و سپس كار را تكرار نماييد. 10 دور به عنوان مهاجم و 10 دور به عنوان مدافع كار كنيد.
3ـ تمرين يك در برابر يك با دروازه‌ي مركزي :
محوطه‌اي مربع شكل به طول 20 متر مشخص كنيد. يك جفت مانع را در وسط محوطه و به فاصله 1 متر از هم به عنوان دروازه قرار دهيد. سپس در داخل محوطه بازي تك به تك انجام دهيد. از هر دو سمت دروازه مي‌توان گل زد. تغيير مالكيت زماني رخ مي‌دهد كه حريف توپ را به دست آورد يا توپ به بيرون از محوطه برود. در زمان‌هايي 3-2 دقيقه‌اي بازي كنيد و بين دو بازي نيز 3-2 دقيقه استراحت كنيد.