پاورپوینت مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال

دوره مربیگری فوتبال درجه c ایران ۱۴۰۰,ثبت نام کلاس مربیگری فوتبال درجه c,دوره مربیگری فوتبال درجه c ایران۱۴۰۱,مدرک مربیگری فوتبال درجه d,ثبت نام کلاس مربیگری فوتبال درجه d سال 1400,کلاس مربیگری فوتبال درجه b اسیا,استعلام مدرک مربیگری فوتبال,هزینه کلاس مربیگری فوتبال درجه c,دانلود جزوه مربیگری c آسیا,دانلود جزوه مربیگری فوتبال درجه d,جزوه کلاس مربیگری فوتبال درجه c ایران,دانلود رایگان جزوه مربیگری فوتبال درجه c ایران,دانلود جزوه فارسی مربیگری b آسیا,دانلود ، با فرمت ppt و در 119 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: بخش اول گرم کردن و کشش آنچه باید پیرامون گرم کردن و کشش بدانیم تئوري گرم کردن 1- چرا گرپاورپوینت مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال|39044683|arshad100|مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال, دانلود پاورپوینت مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال, پاورپوینت در مورد مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال, تحقیق مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال, پاورپوینت درباره مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال, پاورپوینت راجع به مربیگری درجه C,,,
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت مربیگری درجه C فدراسیون فوتبال هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود ،
با فرمت ppt و در 119 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
بخش اول
گرم کردن و کشش
آنچه باید پیرامون
گرم کردن و کشش بدانیم
تئوري گرم کردن
1- چرا گرم مي کنيم؟
2- چرا کشش مي دهيم؟
3- ضرورت اين دو، در چيست؟
4- گرم کردن صحيح کدام است؟
چرا گرم مي کنيم؟
1- جلوگيري از صدمات
2- بالا بردن طراوت تمرين
3- تمرکز فکر
4- بالا بردن ضربان قلب: گردش خون
5- آمادگي ذهني و بدني: با توپ- بدون توپ
گرم کردن صحيح کدام است؟
به شرايط مسابقه بستگي دارد: زمان، مکان، آب و هوا يا تماشاچي، بدون تماشاچي و ...
آمادگي پذيرش تمرينات تکنيکي و يا حوادث غير قابل پيش بيني تمرين و مسابقه
آمادگي پذيرش تمرينات تاکتيکي.
توضيح بيشتر:
از آرام به سخت حرکات انفجاري لازم است
15 تا 20 دقیقه- نظم کشش ها و نرمشها
توجه به همة عضلات- همراه با توپ، استاندارد انعطاف فرق مي کند.چرا کشش مي دهيم؟
کشش ها در برنامه گرم کردن ها گنجانده می شوند.
علت اين است که ...
آماده کردن بدن و آرامش ذهني انجام مي شود.
انعطاف پذيري را افزايش داده و باعث بهبود اجراي حرکتي مي گردد.
دامنه حرکتي مفصل را توسعه داده و به اين توسعه، هماهنگي مي بخشد.
از آسيب ديدگي مفاصل و عضلات پيشگيري مي کند.