مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
مهارت های ارتباطی با مشتریان
2-3)ارتباطات
2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات
ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15).
ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16).
2-3-2)انواع ارتباطات
ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16):
1 - ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی
ارتباطات کلامی
منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار وجلب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات،عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد بر می انگیزاند.اگر کلمات در جا ومکان مناسب خود بکار برده شود،سریع تر بر افراد تاثیر می گذارد(جیرانی مقدم،1386 ،ص16).
ارتباطات غیر کلامی
کلیه پیام هایی است که افراد علاوه بر خود کلام،آنها را نیز مبادله می کنند.طرز ایستادن ،راه رفتن ،حالات ، چهره ،صدا، لباس پوشیدن و... جملگی نشانه های ارتباطات غیر کلامی هستند وبنابراین توجه به کلیه موارد فوق می تواند در نحوه ارتباط با مشتری وجذب وی موثر واقع شود.مشتری در بدو ورود به یک اداره با دیدن نشانه های غیر کلامی در مورد شخصیت کارکنان قضاوت می کند.بنابراین تلاش برای ایجاد شخصیت مثبت در ذهن مشتری از ضروری ترین کارهاست که هر کارمند مشتری مدار باید انجام دهد. اصولاً در فرآیند های اجتماعی،بیشتر به نشانه های غیر کلامی اعتماد می کنند تا به نشانه های کلامی،پس باید نشانه های غیر کلامی را تقویت کرد.نخستین برخورد ونخستین تاثیری که بر مردم گذاشته می شودبسیار اهمیت دارد. در مجموع کلام 7در صد لحن وطنین 38 درصد وحرکات 55درصد از ارتباطات را منتقل می کنند(همان منبع).
2-3-3)مهارتهای ارتباطی
مهارت های ارتباطی به رفتارهایی اطلاق می شود که شخص می تواند از آن طریق با دیگران به نحوی ارتباط برقرار کند که به بروز پاسخ های مثبت وپرهیز از پاسخ های منفی منتهی شود.مهارت ارتباطی شامل مهارت های گوش دادن وپاسخ دادن می شود که تحت عنوان ذیل مورد بحث قرار می گیرد(قبادی ، 1387 ،صص18-19):
نقش یک شنونده را داشته باشیم؛هسته مرکزی ارتباطات اثر بخش، گوش دادن است، گوش دادن موجب ارتباط همراه با توجه می شود که به ما کمک می کند در برابر استرس مقاومت بیشتری داشته باشیم.
تماس چشمی را حفط کنیم ، تماس چشمی قوی در گوش دادن موثر اهمیت بسیاری دارد.چشم های متعجب،افکار تعجب آمیز را انتقال می دهدوفقدان تماس چشمی،عدم علاقه به موضوع یا فرد مقابل را می رساند وتماس چشمی خوب، احترام را به گوینده منتقل می کند.
محتوای آنچه که گفته شده را دوباره بیان کنید تا از روشن بودن آن اطمینان یابید.بیان دوباره یاتعبیر کردن،شکل مبسوط تر استفاده از کلمات تشویقی کوتاه است.
برای توضیح دادن بیشتر گفته ها،سوال کنید،وقتی که نمی توانید حقایق ،مفاهیم واحساساتی را که بیان می شود درک کنید سوال کنید.
برای انعکاس مفاهیم، سهیم شدن در احساسات شخصی از همدلی استفاده کنید: همدلی یکی از مهارتهای مهم حضور داشتن شمرده می شود.همدلی به شما اجازه می دهد، احساسات گوینده را شناسایی کنید.
بازخور فردی ارائه دهید :پاسخ دادن به نقطه نظرات،اغلب نیاز به بازخور از شنونده دارد.قبل از آنکه عقیده خود را ابراز کنید بپرسید که آیا فرد مایل است بازخور ارائه شود.
محتوای آنچه گفته شده است را خلاصه کنید : خلاصه کردن مشابه تعبیر کردن است فقط نیاز به تمرکز بیشتر وتحلیل افکار واحساسات فرد مقابل دارد ونشان می دهد، آنچه گفته شده کاملاً درک شده است.
2-3-4)ارتباطات سازمانی
اصولا سازمانها از طریق یکی از روش های زیربا مشتریان ارتباط برقرار می کنند(انصاری،1386 صص10-9) :
1-برد-باخت : در این روش سازمان با انحصار واعمال قدرت،سود آوری خود را تامین می کند امامنافع وانتظارهای مشتریان برآورده نمی شود.شرکت های خودرو سازی داخلی که به صورت انحصاری محصولات خود را به مشتریان تحمیل می کنند از این روش استفاده می کنند.
2-باخت-برد : در این روش منافع سازمان تامین نمی شود اما منافع وخواسته های حاصل می شود.سازمان های غیر انتفاعی،عام المنفعه وحمایتی که بیشتر برای حمایت از اقشار نیازمند جامعه تاسیس می شوند از این روش استفاده می کنند.
3-باخت –باخت : در این حالت هم سازمان وهم مشتری نمی تواند منافع خود را تامین کنند پرا که اهداف وشرایط سازمان با خواسته های مشتریان در جهت عکس یکدیگر قرار دارند مانند کارخانجات نساجی وپوشاک داخل کشور .
4-برد-برد : در این حالت عمدتاً در نتیجه پیاده سازی (CRM)حاصل می شود هم مشتریان کامیاب شده وبه نیازشان پاسخ داده می شود وهم سازمان به سود آوری وموفقیت می رسدوموسسات پولی واعتباری غیر دولتی وخصوصی از این روش استفاده می کنند.
2-3-5)منحنی طول عمر رابطه
منحنی طول عمر رابطه مشابه منحنی طول عمر محصول معرف مراحل مختلف طول عمر روابط است که در هر مرحله نیازها وفرصت های متفاوتی پیش روی طرفین رابطه قرار می گیرد.اطلاعات مراحل مختلف طول عمر روابط به شرکت ها کمک می کند تا نیازهای تخصصی واطلاعات خاص هر دوره را کسب کنند ودر شکل دهی موثر روابط موفق شوند(طهماسبی آشتیانی ،1386 ،ص44).
تئوری منحنی طول عمر روابط توسط داویرسچر در سال1987 مطرح شد.این مدل چگونگی ایجاد وتوسعه یک رابطه را زا مرحله آگاهی تا زوال نشان می دهد(سایت یالاری):
1-مرحله آگاهی : این مرحله در هر زمان ومکانی مکن است برای یکی از طرفین اتفاق بیفتد.در این مرحله یکی از طرفین با جلب توجه طرف دیگر به خود وطرف مقابل،با داشتن انگیزه های مناسب وارد مرحله بعد می شوند.
2-مرحله اکتشاف : در این مرحله هر یک از طرفین میکوشد تا با چانه زنی با طرف مقابل از خصوصیات شخصی،قدرت،هنجارها وانتظارهات وی آگاه شود.چنانچه نتایج حاصله رضایت بخش باشد،رابطه وارد مرحله بعدی می شود.
3-مرحله گسترش : در این مرحله نتایج رضایت بخش از رابطه باعث گسترش رابطه وطولانی تر شدن آن می شود در غیر این صورت رابطه وارد مرحله زوال می شود.
4-مرحله تعهد : در این مرحله مادامی که طرفین به گزینه های مناسب تر نرسیده اند ویا اینکه طرفین به دستیابی به اهداف خود امیدوارند ادامه می یابد.در غیر این صورت رابطه وارد زوال می شود.
5-مرحله زوال : این مرحله یکی از طرفین یا هردو طرف با فرض اینکه ادامه رابطه بین آنها ارزشی ایجاد نخواهد کرد،رابطه را ضعیف ویا با فاصله قطع می کند که الته روند زوال بسته به میزان تعهد یک طرف به طرف مقابل دارد.
استحکام رابطه
شکل2-13 منحنی طول عمر رابطه
2-3-6)زنجیره مدیریت روابط
یک الگوی برنامه ریزی روابط،تحت عنوان زنجیره مدیریت روابط در شکل2-12 نشان داده شده است.این الگو بر مبنای ارزش مشتری طراحی شده وفرایندهای مدیریتی گوناگون مورد نیاز شرکت ها جهت ارائه پیشنهاد بر مبنای ارزش،شناسایی بخش های بازار بر مبنای ارزش مشتریان،طراحی سیستم های تحویل و ارزشیابی وبازخور فعالیتها در این الگو ترسیم شده است.هریک از این فرایندها نشان می دهد که چه نوع اطلاعاتی جهت موفقیت بازاریابی رابطه مند مورد نیاز است(طهماسبی آشتیانی،1386 ،ص44).
مدیریت های بازار های داخلی
- برنامه ریزی بازار یابی داخلی
- فرهنگ وجو سازمانی
2-3-7)مراحل توسعه روابط با مشتریان
- ارزیابی و بازخور
- نظارت بر فرآیند ارائه خدمات
- مطالعات رضایت سنجی مشتری
- مطالعات رضایت سنجی کارکنان
- عملیات وفرآیند تحویل
- متناسب سازی انبوه
- کسب ارزش افزوده از طرق شرکا
- مهندسی مجدد فرآیندها
- · بخش بندی ، تعیین هدف وجابجایی
- · شناسایی اولویتهای ارزش مشتری
- · تحلیل بخش بندی بر مبنای سود
- · پیکر بندی مجموعه ارزشها
- ارائه پیشنهاد ها بر مبنای ارزش
- فهم زنجیره ارزش مشتری
- چگونه وکجا ارزش مشتری را خلق کنیم؟
- الگو برداری رقابتی
شکل2-14)زنجیره مدیریت روابط (طهماسبی آشتیانی،1386 ،ص44)
استون ودودکاک،مدل هشت مرحله ای برای توسعه روابط مشتریان در موسسات خدماتی مالی ارائه داده اند که شامل مراحل زیر است(شجاعی،1386 ،صص96-95) :
1-جذب : نخستین مرحله توسعه روابط،جذب مشتریان بالقوه است.مشتریان بالقوه را می توان بوسیله ابزارهای مختلفی چون پست مستقیم(فرستادن پیام از طریق پست مستقیم به افراد) وبا اشکال مختلف ارتباط انبوه(چون تبلیغات)مورد هدف قرار داد.
2-خوش آمدگویی : زمانی که مشتری بالقوه اولین خرید خود را انجام داد وبه یک مشتری تبدیل شد، مهم است که تلاشها واقداماتی جهت قوام بخشیدن به تکرار رفتار خرید مشتری صورت می گیردوشناسایی افراد کلیدی سازمان برای مشتری حائز اهمیت است.
پاورپوینت مهارت های ارتباطی و فنون مذاکره در طرح کسب و کار
- مهارت های ارتباطی در طرح کسب و کار,فنون مذاکره در طرح کسب و کار,مهارت های ارتباطی,فنون مذاکره,فنون مذاکره,اصول و فنون مذاکره,فنون مذاکره pdf,فنون مذاکره در بازاریابی,فنون مذاکره موفق,فنون مذاکره با مشتری,فنون مذاکره در فروش
- دانلود پاورپوینت با موضوع مهارت های ارتباطی و فنون مذاکره در طرح کسب و کار، در قالب ppt و در 37 اسلاید قابل ویرایش، شامل: مقدمه انواع مهارت های ارتباطی رضایت مش
پاورپوینت کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی و تعامل با بیمار
- روانشناسی , علوم تربیتی , کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار, دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار, پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی و تعامل با بیمار, تحقیق کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی
- دانلود پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی و تعامل با بیمار، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت : ارتباط تبادل اطلاعا
چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آن در مدیران
- مهارت هاي ارتباطي مديران,ویژگی های مهارت های ارتباطی,مولفه های مهارت های ارتباطی,تعریف نظری مهارت هاي ارتباطي,تعریف عملیاتی مهارت هاي ارتباطي,چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی,تحقیق کامل در مورد مهارت هاي ارتباطي
- هدف از این تحقیق می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات37حجم239/757 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق چارچوب مفهومی مهارت های ارتباطی و بررسی آ
پاورپوینت شرح مهارت های ارتباطی و نوشتاری
- پاورپوینت مهارت های ارتباطی و نوشتاری,دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی و نوشتاری,پاورپوینت مهارت های ارتباطی و اداب معاشرت,دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی,پاورپوینت آموزش مهارت های ارتباطی,پاورپوینت برای مهارت های ارتباطی
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات66حجم5367/918 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 66 اسلاید و با فرمت ppt به صور
تحقیق بررسی تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی در افزایش سلامت روان شناختی دانش آموزان
- انواع تعارض, انواع جرأت ورزی, بررسي تأثير آموزش مهارتهاي ارتباطي در افزايش سلامت روانشناختي دانش آموزان, تعارض, تعارض فرد با خود, تعریف جرأت ورزی, دانلود پایان نامه بررسي تأثير آموزش مهارتهاي ارتباطي در افزايش سلامت روانشناختي دانش آموزان, دان,,,
- دانلود تحقیق با موضوع بررسی تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی در افزایش سلامت روان شناختی دانش آموزان، در قالب word و در 212 صفحه، قابل ویرایش، شامل: ۱-۱- مقدمه ۱-۲
رابطه بین مهارت های ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنان
- رابطه رضایت شغلی با شخصیت افراد,رابطه شخصیت با موفقیت شغلی,رضایت شغلی و تعهد سازمانی,رضایت شغلی و افزایش بهره وری,رابطه شخصیت با موفقیت شغلی,رابطه رضایت شغلی با شخصیت افراد,نظریه های رضایت شغلی,عوامل موثر بر رضایت شغلی,پیامدهای رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی,رضایت شغلی و بهره وری
- فهرست مطالب عنوان صفحه چكیده.......................................... فصل اول ( كلیات تحقیق ) 1-1بیان مسئله.................................. 3 2-1اهمیت موضوع
پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون 1990
- پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون 1990,پرسشنامه ,مهارت های ارتباطی بارتون 1990,پرسشنامه مهارت های ارتباطی
- روایی:دارد پایایی:دارد نمره گذاری وتفسیر : دارد منبع: دارد معرفی پرسشنامه: پرسشنامه مهارتهای ارتباطی در سال 1990 توسط بارتون تهیه و تنظیم شد .این پرسشنامه 18 سو
پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون
- پرسشنامه مهارت های ارتباطی,پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون,مهارت های ارتباطی بارتون,مهارت های ارتباطی,مقیاس مهارت های ارتباطی,دانلود رایگان,دانلود پرسشنامه
- پرسشنامه مهارت های ارتباطی در سال ۱۹۹۰ توسط بارتون تهیه و تنظیم شد . این پرسشنامه ۱۸ سوال را در برگرفته و دارای سه مولفه می باشد و هدف از آن کمک به فرد برای حصو
پرسشنامه مهارت های ارتباطی کوئین دام (CSTR)
- دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی,دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی جرابک,پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک,دانلود رایگان پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بارتون,پرسشنامه مهارت های ارتباطی کودکان,پرسشنامه مهارت ارتباطی کوئین دام,پرسشنامه مه
- دانلود ، در 5 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. توضیحات کوتاه از متن: هدف: ارزیابی مهارت های ارتباطی در افراد از ابعاد مختلف (توا
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی
- مهارت های ارتباطی ,سازگاری ,سازگاری اجتماعی,دختران دبیرستانی
- هدف از این تحقیق بررسی تأثیر آموزش مهارت های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی بوده است . بدین منظور از بین دانش آموزان دختر دبیرستانی ارجاع داده شده
پاورپوینت بررسی مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران
- دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران,پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران,مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران,مهارت های ارتباطی,ارتباط بین فرد با كتابداران,پاورپوینت ارتباط بین فرد با كتابداران,نقیصه ها دربرخورد با ارباب رجوع درکشور ما,ارتباطی بین فردی برای كتابداران,مهارت های ارتباط با ارباب رجوع
- پاورپوینت مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران در 66 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx بخشی از متن : مهارت های ارتباطی بین فردی برای كتابداران - نقیصه
پاورپوینت فنون و مهارت های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد
- دانلود پاورپوینت فنون و مهارت های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد,پاورپوینت فنون و مهارت های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد,فنون و مهارت های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد,مهارت های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد,فنون های ارتباطی در پیشگیری از اعتیاد,پیشگیری از اعتیاد,پاورپوینت پیشگیری از اعتیاد,فنون و مهارت های ارتباطی,پاورپوینت فنون و مهارت ها
- در 125 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx سرفصل های درس • مقدمه •تعریف فرایند ارتباط •موانع ارتباط •ویژگی های ارتباط در گروه های مختلف س
رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی
- هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی,راهكارهای رفع تعارض,هوش عاطفی
- فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول مقدمه ...........................................................................................................................
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و نظریه های مهارت هاي زندگي
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت هاي زندگي,ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مهارت هاي زندگي,مهارت های زندگی pdf,مبانی نظری آموزش مهارت های زندگی,نظریه ها و دیدگاه های مهارت های زندگی برای بزرگسالان,مهارت های زندگی,مهارت های زندگی چیست,مهارت های زندگ
- دانلود فصل دوم در 26 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظ
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی
- فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی,مبانی نظری الگوی ارتباطی,پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی,پیشینه داخلی الگوی ارتباطی,پیشینه خارجی الگوی ارتباطی,پیشینه پژوهش الگوی ارتباطی,پیشینه نظری الگوی ارتباطی,ادبیات نظری الگوی ارتباطی,چارچوب نظری الگوی ارتباطی
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی والدین
- فصل دوم پایان نامه الگوهای ارتباطی والدین,مبانی نظری الگوهای ارتباطی والدین,پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی والدین,پیشینه پژوهش الگوهای ارتباطی والدین,پیشینه نظری الگوهای ارتباطی والدین,ادبیات نظری الگوهای ارتباطی والدین,چارچوب نظری الگوهای ارتباطی والدین
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوهای ارتباطی والدین که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات ف
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر
- فصل دوم پایان نامه رویکرد ارتباطی ستیر,مبانی نظری رویکرد ارتباطی ستیر,پیشینه تحقیق رویکرد ارتباطی ستیر,پیشینه داخلی رویکرد ارتباطی ستیر,پیشینه خارجی رویکرد ارتباطی ستیر,پیشینه پژوهش رویکرد ارتباطی ستیر,پیشینه نظری رویکرد ارتباطی ستیر,ادبیات نظری رویکرد ارتباطی ستیر,چارچوب نظری رویکرد ارتباطی ستیر
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکرد ارتباطی ستیر که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مهارت زندگی و مهارت حل مسئله
- ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و نظریه های مهارت زندگی و مهارت حل مسئله
- ادبیات نظری وپیشینه تحقیق مفاهیم،تعاریف،ونظریه های مهارت زندگی ومهارت حل مسئله در 61 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : فصل دوم ادبیات وپ
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار,مبانی نظری وپیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار,پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار,چارچوب مبانی نظری بورس اوراق بهادار,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,بورس اوراق بهادار
- مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی انعطاف پذیری استراتژیک
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی انعطاف پذیری استراتژیک,مبانی نظری وپیشینه در باره ی انعطاف پذیری استراتژیک,مبانی نظری وپیشینه پژوهش انعطاف پذیری استراتژیک
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی انعطاف پذیری استراتژیک توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی,مبانی نظری وپیشینه در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درو
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی تفكر استراتژیك
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی تفكر استراتژیك,مبانی نظری وپیشینه درباره ی تفكر استراتژیك,مبانی نظری وپیشینه پژوهش تفكر استراتژیك
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی قیمت گذاری
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی قیمت گذاری,مبانی نظری وپیشینه درباره ی قیمت گذاری,مبانی نظری وپیشینه پژوهش قیمت گذاری
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی رفتار مصرف کننده
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی رفتار مصرف کننده,مبانی نظری وپیشینه درباره ی رفتار مصرف کننده,مبانی نظری وپیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی ضریب قیمت
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی ضریب قیمت,مبانی نظری وپیشینه درباره ی ضریب قیمت,مبانی نظری وپیشینه پژوهش ضریب قیمت
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره بورس الکترونیک تجارت الكترونیكی
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی بورس الکترونیک تجارت الكترونیكی,مبانی نظری وپیشینه درباره ی بورس الکترونیک تجارت الكترونیكی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش بورس الکترونیک تجارت الكترونیكی
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی بورس الکترونیک تجارت الكترونیكی توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک,مبانی نظری وپیشینه درباره ی پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک,مبانی نظری وپیشینه پژوهش پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی در
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها,مبانی نظری وپیشینه درباره ی عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها,مبانی نظری وپیشینه پژوهش عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درو
مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره روش تحلیل پوشش داده ها
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی روش تحلیل پوشش داده ها,مبانی نظری وپیشینه درباره ی روش تحلیل پوشش داده ها,مبانی نظری وپیشینه پژوهش روش تحلیل پوشش داده ها
- مبانی نظری وپیشینه پژوهش درباره ی روش تحلیل پوشش داده ها توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارضات زناشویی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارضات زناشویی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش تعارضات زناشویی,پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی,چارچوب مبانی نظری تعارضات زناشویی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,تعارضات زناشویی
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش توانبخشی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش توانبخشی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش توانبخشی,پیشینه پژوهش توانبخشی,مبانی نظری توانبخشی,چارچوب مبانی نظری ,پیشینه پژوهش,توانبخشی
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش خانواده
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش خانواده,مبانی نظری وپیشینه پژوهش خانواده,پیشینه پژوهش خانواده,مبانی نظری خانواده,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,خانواده
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش روش یادگیری در حد تسلط
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش روش یادگیری در حد تسلط,مبانی نظری وپیشینه پژوهش روش یادگیری در حد تسلط,پیشینه پژوهش روش یادگیری در حد تسلط,مبانی نظری روش یادگیری در حد تسلط,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,روش یادگیری در حد تسلط
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش عقب ماندگی ذهنی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,پیشینه پژوهش عقب ماندگی ذهنی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش عقب,ماندگی ذهنی
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرهنگ ایثار و شهادت
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرهنگ ایثار و شهادت,مبانی نظری وپیشینه پژوهش فرهنگ ایثار و شهادت,پیشینه پژوهش فرهنگ ایثار و شهادت,مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش ,فرهنگ ایثار و شهادت
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش قصه گویی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش قصه گویی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش قصه گویی,پیشینه پژوهش قصه گویی,مبانی نظری قصه گویی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,قصه گویی
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی,مبانی نظری وپیشینه پژوهش کم توانی هوشی,پیشینه پژوهش کم توانی هوشی,مبانی نظری کم توانی هوشی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,کم توانی هوشی
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری وپیشینه پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,پیشینه پژوهش میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,مبانی نظری میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,میل به دانستن و تلاش برای فهمیدن
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش نیمرخ روانی و شخصیت
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش نیمرخ روانی و شخصیت,مبانی نظری وپیشینه پژوهش نیمرخ روانی و شخصیت,چارچوب مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت,پیشینه پژوهش نیمرخ روانی و شخصیت,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش,نیمرخ روانی و شخصیت
- مشخصات این متغیر:منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده د
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال نارسا توجه فزون کنشی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش اختلال نارسا توجه فزون کنشی,پیشینه پژوهش اختلال نارسا توجه فزون کنشی,چارچوب مبانی نظری اختلال نارسا توجه فزون کنشی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش ,اختلال نارسا توجه فزون کنشی
- مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش امید به زندگی
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش امید به زندگی,چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش امید به زندگی,چارچوب مبانی نظری امید به زندگی,چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش ,امید به زندگی
- مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده
چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش آموزش زندگی خانوادگی (F.L.E)
- چارچوب مبانی نظری وپیشینه پژوهش آموزش زندگی خانوادگی (FLE ),پیشینه پژوهش آموزش زندگی خانوادگی (FLE ),چارچوب مبانی نظری آموزش زندگی خانوادگی (FLE ),چارچوب مبانی نظری,پیشینه پژوهش , آموزش زندگی خانوادگی (FLE )
- مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پژوهش، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده