تبلیغات شهری – محیطی

امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است مشخصات فایل تعداد صفحات30حجم0/44 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل تبلیغات شهریتبلیغات شهری – محیطی|42031029|arshad100|دانلود مقاله تبلیغات محیطی,تبلیغات محیطی در ایران,دانلود مقاله تبلیغات شهری,نظام تبلیغات شهری,روشهای نوین تبلیغات محیطی,تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها,دانلود مقاله تبلیغات شهری – محیطی,تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان,هدف و ضوابط تبلیغات محیطی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تبلیغات شهری – محیطی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات30حجم0/44 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
تبلیغات شهری – محیطی مقدمه امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدكنندگان كالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یك صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی تبدیل شده است و در این راستا شركت‌های تبلیغاتی از علوم ارتباطات و روانشناسی برای جلب توجه مردم و بازاریابی بی‌بهره نمانده‌اند.با گسترش شهرنشینی و ماشینی شدن جوامع، پیامهای تبلیغاتی یكی از مراجع فكری مردم به شمار رفته و بر همین اساس روزانه هزاران پیام تبلیغاتی صوتی – بصری، متفاوت و گاه متضاد، در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد. از همین رو تاثیر عظیم تبلیغات بر شكل‌دهی افكار عمومی جوامع، ضرورت یكپارچگی نظام تبلیغات شهری، مدیریت واحد و سازماندهی این عرصه را دو چندان می‌كند. کلمات کلیدی:تبلیغرقابتتبلیغات محیطینظام تبلیغات شهری تبلیغات محیطی به اعتقاد كارشناسان، تبلیغات محیطی گذشته از دستاوردهای اقتصادی برای صنعت جوامع، در برخی شهرها به معضلی قابل توجه و پیگیری تبدیل شده و ضمن آلایندگی سطح شهر و ایجاد آلودگی‌های بصری، تاثیرات مخربی هم بر بهداشت روانی و جسمی شهروندان داشته است. در كنار این تبلیغ بی‌رویه كالاهای لوكس كه به عاملی برای افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی، گسترش احساس فقر و نارضایتی عمومی تبدیل شده است را نباید فراموش كرد.بر همین اساس كارشناسان شهری معتقدند كه در این شرایط، ضروری است شورایی مركب از صاحب نظران علوم انسانی و متخصصان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی بر چگونگی و نیز محتوای تبلیغات محیطی نظارت كنند. فهرست مطالبمقدمه 1تبلیغات محیطی 3هدف تبلیغات محیطی 3ضوابط تبلیغات محیطی 4پیامدهای تبلیغات محیطی 5تفاوت تبلیغات محیطی در ایران با سایر کشورها 7مبارزه با تبلیغات محیطی نامناسب 8روشهای نوین تبلیغات محیطی 8ساماندهی تبلیغات محیطی 8تاریخچه تبلیغات محیطی 12قوانین مربوط به تبلیغات محیطی 15صدور مجوز تبلیغات محیطی 18تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان 22تجاری یا فرهنگی 23بیلبورد یا نمایشگر 25نتیجه گیری 29منابع و مآخذ : 30

////////////////////////////////////////////////////

دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:تاریخچه و مفهوم تبلیغاتبررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهانمبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آناستراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونیشگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ایبررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن






"