سیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی

هدف از این پایان نامه تشریح می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات175حجم19/54 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک مقدمه: رایجترین تكنیك های خنك سازی، مبتنی بر كاربرد هوای تخلیه شده از كمپرسور یا مراحل میانی می باشد .بخش دسیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی|42052789|arshad100|دانلود پایان نامه توربین گازی,دانلود پایان نامه سیستمهای خنک کننده,سیستم خنک سازی توربین گازی,راه حل های توربین بهینه سازی شده,سیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی,دانلود پایان نامه مکانیک,دانلود پایان نامه رشته مکانیک
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان سیستمهای خنک کننده با تاکید بر توربین گازی و ارائه راهکارهای بهینه سازی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هدف از این پایان نامه تشریح می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات175حجم19/54 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک مقدمه:رایجترین تكنیك های خنك سازی، مبتنی بر كاربرد هوای تخلیه شده از كمپرسور یا مراحل میانی می باشد .بخش داغ نوعی توربین با عوامل اصلی توربین و سیستم خنك سازی محفظه احتراق را به تصویر می كشد. جریان نزولی هوای خنك سازی توربین در محفظه احتراق باعث نارسایی عملكرد توربین می شود چون كار كمتری از هوای خنك سازی كمپرس شده استخراج می شود. در همین زمان هوای كاهش یافته ،خنك سازی لینر محفظه احتراق و كنترل تخلیه را مشكل تر می سازد. این یك چالش اصلی برای طراحی سیستم خنك سازی است. یك سیستم را انتخاب كنید كه به حداقل مقدار هوای خنك سازی برای رسیدن به دمای مورد هدف اجزای توربین نیاز داشته باشد و كمترین تاثیر منفی روی دوام موتور، عملكرد; وزن; تخلیه، هزینه و پیچیدگی تولید را بوجود می آورد. خارج از این ویژگی های موتور; كاهش وزن یك معیار اصلی طراحی برای موتورهای هوایی بوده و دوام دراز مدت و كاهش تخلیه اغلب عوامل مورد هدف مهم برای موتورهای صنعتی هستند.پره های نازل این مرحله در بالاترین دماهای چرخه ی گاز عمل كرده و تیغه ها تركیبی از دماهای بالا و بارهای گریز از مركز را تجربه می كنند. به همین ترتیب; خنك سازی، پر چالش ترین وظیفه را در طرح سیستم خنك سازی توربین انجام می دهد.بارهای حرارتی متداول برای تیغه ها (شرایط مرزی حرارتی در سطوح بیرونی) را می توان به یك شكل ساده شده بعنوان یك تركیبی از ضرایب انتقال حرارت محلی و دماهای نسبی گاز ورودی روتور توربین (TRIT) ارائه داد.خنك سازی درونی ایرفویل برای بارهای حرارتی دارای توازن معكوس به منظور حفظ دماهای فلز در یك سطح قابل قبول انجام می شود. کلمات کلیدی:توربین گازیسیستمهای خنک کنندهسیستم خنک سازی توربین گازیراه حل های توربین بهینه سازی شده فهرست مطالبمقدمه خنك سازی توربین بعنوان یك تكنولوژی كلیدی برای بهینه سازی موتورهای توربین گازی چالش های خنك سازی برای دماهای پیوسته درحال افزایش گاز ونسبت فشاركمپرسور تكنیك های خنك سازی استفاده شده متداول تاثیر خنك سازی مشكلات خنك سازیتركیب پوشش های حصار حرارتی و خنك سازیفرایند بهبود خنك سازی ایرفویلتعریف پارامترهای شباهت انتقال جرم و حرارت اصلیكنش متقابل انتقال جرم – حرارت در لایه مرزی ایرفویلنقش تشابه در رقابت تجربی حرارت ایرفویل توربین و انتقال جرمموضوعات انتقال حرارت گذرا و پایدار در بخش داغ موتوردمای فلز و تاثیر آن روی عمر اجزای توربینموضوعات مربوط به تغییرمكان های دمایی گذرای روتوربه استاتوروكنترل فاصله نوك آزادخنك سازی نازل توربینتقابل با محفظه احتراقانتقال حرارت پره خمیدگی تاثیرات ناهمواری اغتشاشخنک سازی فیلم پره نسبت دمش انحنای سطح گرادیان فشار آشفتگی جریان اصلی شیارهای خنك سازی فیلم تجمع فیلم تاثیر تزریق هوای خنك سازی فیلم روی انتقال حرارت سطحموضوعات خنك سازی دیواره نهاییخنك سازی تیغه توربینتاثیرات سه بعدی ودورانی روی انتقال حرارت تیغه نیروهای دورانی تاثیرات سه بعدیپروفایل دمای گاز شعاعیتاثیرات ناپیوستگیتكنیك های خنك سازی درونی تیغه گذرگاههای درونی هموار تیرك ها/فین ها (نوارهای زاویه دار یا طولی) پین فین ها تاثیر جت جریان گردابی خنك سازی فیلمموضوعات خنك سازی سكو و راس خنك سازی ساختارهای روتور و استاتور منبع خنك سازی و سیستم های هوای ثانویه بافر كردن مجموعه دیسك و روشهای خنك سازی دیسكخنك سازی ساختارحفاظتی نازل و جایگاه توربین خنك سازی محفظه احتراق تاثیر تحول طراحی محفظه احتراق روی تكنیك های خنك سازی خنك سازی تعریقخنك سازی نشتی همرفتی بخش پشتی افزودهپوشش دهی حصار حرارتیانتقال حرارت تجربی پیشرفته و معتبر سازی خنك سازیارزیابی انتقال حرارت بیرونی و تكنیك های معتبر سازی خنك سازی رنگ حساس به فشار ارزیابی غیر مستقیم آشفتگیارزیابی های انتقال حرارت و جریان داخلیشبیه سازی انتقال حرارت مزدوج و معتبر سازی در یك آبشار داغ معتبر سازی تاثیر خنك سازی تیغه در آبشار داغشرایط مرزی تجربی دیسك توربینتائید خنك سازی در یك آزمون موتور ابزار بندی متعارف پیرومتر درج شده درگاه بروسكوب رنگ های حرارتی دما بالابررسی های چند نظامی در انتخاب سیستم خنك سازی توربین منابع




"