پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده

دانلود پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرپرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده|42076262|arshad100|پرسشنامه بازاریابی,پرسشنامه قابلیت های متفاوت بازاریابی,پرسشنامه عملکرد سازمانی,پرسشنامه عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده,پرسشنامه معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات4حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده (بامدیریت خانوادگی)

ایجاد اشتغال از مهمترین موضوعات مورد توجه برنامه ریزان در ایران بوده و در این راستا، ایجاد شغل از قبل در بنگاه های کوچک زودبازده از سال 1384 در ادبیات بازار کار از جایگاه ویژهای برخوردار بوده است. با این وجود، موانع و مشکلات متعددی در ایجاد و رشد بنگاههای کوچکزودبازده باعث گردیده تا میان اهداف و عملکرد آنها تمایزات آشکاری مشاهده گردیده و زمینه آسیبپذیری عمده آنها را فراهم نماید. ارائه تسهیلات به بنگاههای کوچک زود بازده بدون نظارت بر چگونگی عملکرد آنها از جمله این آسیبها است. با این وجود و با توجه به اینکه منابع و یافتههای آماری از بنگاه های کوچکزودبازده با ابهامات ویژهای روبرو است و نظارت از طریق آمارهای موجود قابل اطمینان نیست؛ لذا باید برای شناخت میزان تحقق اهداف بنگاههای کوچک زودبازده از روشهای دیگری برای نظارت بر طرحها استفاده نمود

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 34 سوال است. پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیرقابلیت های متفاوت بازار یابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده(بامدیریت خانوادگی) تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت:

کاملاموافقم

موافقم

مطمئن

مخالفم

کاملامخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی تاثیرقابلیت های متفاوت بازار یابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده(بامدیریت خانوادگی)

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده(بامدیریت خانوادگی)

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"