مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی 47 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی 47 صفحه|42082053|arshad100|فصل دوم پایان نامه شبکه های اجتماعی,مبانی نظری شبکه های اجتماعی,پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی,پیشینه داخلی شبکه های اجتماعی,پیشینه خارجی شبکه های اجتماعی,پیشینه پژوهش شبکه های اجتماعی,پیشینه نظری شبکه های اجتماعی,ادبیات نظری شبکه های اجتماعی,چارچوب نظری شبکه های اجتماعی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی 47 صفحه هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات47حجم118/828 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی می باشد که در قسمت اول مبانی نظری شبکه های اجتماعی تشریح می شود و در قسمت بعدی به بررسی پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازد. شبکه‏ های اجتماعی از گروه‏هایی عموماً فردی یا سازمانی تشکیل شده که از طریق یک یا چند نوع از وابستگی‏ها به هم متصل‏اند و در بستر یک جامعه اطلاعاتی پیچیده، کارکرد مؤثر شبکه همگرا را تصویر می‏کنند و موفقیت و محبوبیت روزافزون آنها به دلیل داشتن رنگ و بوی اجتماعی است.


یکی از شاخصه های شبکه های مجازی، پدیدار شدن خرد جمعی است. خرد جمعی به جریان سیال و پویای قوه تفکر و ذهن کاربران حاضر در چنین محیط های اطلاق می شود که شبیه پردازشگری عظیم اطلاعات را پردازش و پایش می کند. نیروی تفکر و ذهن کاربران به مدد تعاملات اجتماعی اینترنتی و بهره گیری از ابزارهای اینترنتی با یکدیگر ترکیب و همراه می شوند و نیرویی عظیم با قدرت پردازشی بالا پدید می آورند. انتخابات آمریکا و به خصوص نوع تبلیغات باراک حسین اوباما نشان داد که شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک در حرکت به سوی یک هدف(رای به وی) تاثیرگذار است.


استفاده از رسانه های اجتماعی مانند شبکه های اجتماعی، سایت های اشتراک تصاویر ویدئویی، عرصه جهان های مجازی و انجمن های آنلاین قرار ملاقات، نمایش دهنده صنعتی متنوع و با رشد بسیار سریع است. در این صنعت، به طور نوعی، سایت های مختلف در یک زمینه نسبتا خوب تعریف شده با هم رقابت می کنند. در حالی که این طبقه بندی ها، کاملا از هم متمایزند، اما استفاده از رسانه های اجتماعی در چند ویژگی با هم مشترکند. یکی از مهمترین ویژگی ها این است که بیشتر این سایت ها به طرز گسترده ای بر محتوای تولید شده توسط کاربر تکیه دارند(2011:2،zhang&sarvary).


فهرست مطالب

پیشگفتار: 2
6-1- تعریف نظری برخي مفاهیم 3
هویت فرهنگی: 4
فصل دوم بررسی ادبیات نظری پژوهش 5
مقدمه 5
گفتار اول‏:‏ مبانی نظری پژوهش 6
مفهوم شبکه های اجتماعی 6
1-2-2- شکل‏گیری و ‏تحول شبكه‏هاي اجتماعي در ‏جهان 6
2-2-2- ایران و شبكه‏هاي اجتماعي مجازی 7
3-2-2- آشنایی با رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی 9
4-2-2- ویژگی های رسانه های اجتماعی 13
5-5-2-ویژگی های انحصاری شبکه های اجتماعی 14
6-2-2- ویژگی های شبکه اجتماعی فیس بوک(facebook) 16
7-2-2- کارکرد‏های منفی شبكه‏هاي اجتماعي 19
8-2-2- کارکردهای مثبت شبكه‏هاي اجتماعي 21
10-2-2- انواع شبکه های اجتماعی 24
گفتار سوم: بررسی پژوهش های پیشین 28
1-3-2- پژوهش‌هاي پيشين خارجي 28
2-3-2- پژوهش‏های پیشین داخلی 31
3-3-2- نقد محقق به پژوهش‏هاي پيشين داخلي و خارجي 38
10-4-2- چارچوب نظری 39
فهرست منابع 44






"