پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار

پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار دانلود پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار مشخصات فایل تعداد صفحات 41 حجم 297/700 کیلوبایت فرمت فایل اصلی pptx توضیحات کامل دانلود پاورپویپاورپوینت طرح‌ های کسب و کار|42090235|arshad100|پاورپوینت طرح های کسب و کار کوچک,پاورپوینت طرحهای توجیهی کسب و کار,پاورپوینت دانلود طرح های کسب و کار,پاورپوینت دانلود رایگان طرح های کسب و کار
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار

دانلود پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم297/700 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت طرح‌ های کسب و کار جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


تقاضاي جهاني براي مواد نانو، وسايل و ابزارهاي نانومقياس در سال 2008 به بيش از 28 ميليارد دلار رسيد. تنها بازار محصولات نانوتكنولوژي در آمريكا تا سال 2013 به بيش از 19.8 ميليارد دلار خواهد رسيد. فايل نمودن Patentها در اين حوزه به عنوان كليدي‌ترين عامل به شدت در حال افزايش است. بخصوص در حوزه داروها

عنوان:
● نحوه تهیه طرح‌های کسب و کار
در پروژه‌های نانوتکنولوژی
● انگیزه از ایجاد یک کسب و کار جدید
● از کجا آغاز کنیم؟ یا از کجا آغاز شد؟
● غربال ایده
● غربال ایده (ادامه)
● اولویت بندی ایده
● منحنی عمر محصول
● چرا نانوتکنولوژی؟
● وضعیت فعلی Patentهای حوزه نانوتکنولوژی
● امکانسنجی اولیه (PFS)
● سرفصل های (PFS)
● شاخصهای اقتصادی
● مفهوم سود ده بودن از منظر NPV
● رابطه ارزش دانش فنی با NPV
● طرح کسب و کار
● مذاکره و تامین مالی اولیه
● ساخت یا اجرای نمونه اولیه
● آزمایش بازار
● آزمایش بازار (ادامه)
● مذاکره و تامین مالی ثانویه
● اجرای نهایی یا تولید انبوه
● انواع طرح ها
● PROECT PLAN
● عناصر طرح کسب و کار (FS و BP)
● تعیین قیمت محصول نو
● قیمت گذاری با هدف عصاره کشی از بازار
● قیمت گذاری با هدف نفوذ در بازار
● قیمت گذاری بر اساس عوامل روانی
● اندازه گیری تقاضا برای محصول
● پیش بینی تقاضای آینده
● روش مطالعه بازار محرمانه شرکتهای موجود
● چند مثال در مورد تقاضا
● نحوه تعیین درصد صحیح از تقاضای بازار
● نحوه تعیین درصد تخمینی از تقاضای بازار
● مقایسه محصول با محصولات مشابه






"