دانلود تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن word

دانلود تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن word هدف از این تحقیق بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و دانلود تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن word|42095155|arshad100|دانلود تحقیق پیشرفت,تحقیق پیشرفت doc,تحقیق کامل پیشرفت پیشرفت تحصیلی,تحقیق درباره پیشرفت,تحقیق پیشرفت با فرمت ورد,تحقیق درمورد پیشرفت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره پیشرفت,تحقیق دانشجویی درباره پیشرفت تحصیلی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن word هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .دانلود تحقیق درباره پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن word

هدف از این تحقیق بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم53/23 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

مفهوم پیشرفت یا موفقیت تحصیلی

عوامل موثر بر پيشرفت و افت تحصيلي

عوامل مؤثر در عملکرد تحصیلی

اهمیت پیشرفت تحصیلی

اهداف پیشرفت تحصیلی

ویژگیهایشخصیتی و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

مشاوره تحصیلی گروهی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

منابع

در روان شناسی، "موفقیت" به پاسخ یا عملی گفته می شود که به گونه ای که شخص به هدف برسد یا موفقیت یک گام قطعی است که به جانب هدف برداشته می شود. ولی در تعلیم و تربیت و موقعیت های تحصیلی موفقیت به درجه ای از کارایی اطلاق می شود که فرد به فراخور توانایی هایش در پیشرفت های خود به رضایت شایسته برسد(قاضی، 1373). در مقابل موفقیت تحصیلی، شکست تحصیلی به کار برده می شود. " شکست" عبارت است از ناامیدی ها؛ یعنی ترسیدن به امیدها و انتظارها یا دست نیافتن به سطح استانداردهای مورد نظر.

شکست یعنی نرسیدن به رؤیاها و انتظارات و برعکس، یعنی دچار شدن فرد به ان چه از آن هراس دارد. منظور از شکست تحصیلی شکستی است که در اثر کوتاهی نظام اموزشی در دست یابی مؤثر به هدف ها و برنامه های آموزشی حاصل می شود؛ یعنی عدم موفقیت فراگیران در دست یابی به کم ترین معیارهایی که برای موفیت آنان به وسیله نظام اموزشی در نظر گرفته شده است(امین فر،1365).






"