دانلود تحقیق درباره کارآفرینی word

هدف از این تحقیق بررسی کارآفرینی با فرمت docx مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم82/308 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی کارآفرینی با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد فهرست مطالب بررسیدانلود تحقیق درباره کارآفرینی word|42096603|arshad100|دانلود تحقیق کارآفرینی,تحقیق کارآفرینی doc,تحقیق کامل کارآفرینی,تحقیق درباره کارآفرینی,تحقیق با موضوع کارآفرینی,تحقیق کارآفرینی با فرمت ورد,تحقیق در مورد کارآفرینی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره کارآفرینی,تحقیق دانشجویی درباره کارآفرینی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود تحقیق درباره کارآفرینی word هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هدف از این تحقیق بررسی کارآفرینی با فرمت docx


مشخصات فایل
تعداد صفحات41حجم82/308 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی کارآفرینی با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


فهرست مطالب
بررسی کارآفرینی
2-1 مقدمه 12
2-2- مفاهیم و تعاریف کارآفرینی 13
2-2-1- سیر تحول تاریخی کارآفرینی 16
2-2-1-1- دوره اول : قرن15 و 16 میلادی « صاحبان پروژه های بزرگ » 17
2-2-1-2- دوره دوم : قرن 17 میلادی « مخاطره پذیری » 17
2-2-1-3- دوره سوم : قرون 18 ، 19و اوایل قرن بیستم« تمایز کارآفرینان از دیگر بازیگران صحنه اقتصاد » 17
2-2-1-4- دوره چهارم : دهه های میانی قرن بیستم میلادی « نوآوری » 17
2-2-1-5- دوره پنجم : دوران معاصر « رویکرد چند جانبه » 18
2-2-2 انواع کارآفرینی 18
2-2-2-1 کارآفرینی مستقل 18
2-2-2-2 کارآفرینی سازمانی 19
2-2-2-3 کارآفرینی شرکتی 19
2-2-2-4 کارآفرینی دولتی 20
2-2-2-5 کارآفرینی از راه دور 20
2-2-2-6 کارآفرینی ارزشی یا اجتماعی 20
2-2-2-7 کارآفرینی اطلاعاتی 20
2-2-2-8 کارآفرینی زوجی 20
2-2-2-8 کارآفرینی فناورانه 21
2-2-2-9 : کارآفرینی زنان 21
2-2-3 تعریف فرد کارآفرین 22
2-2-4 ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی(روان شناختی ) فرد کارآفرین 23
2-2-5 عوامل موثر بر ظهور کارآفرینان 26
2-2-6 اهمیت و ضرورت کارآفرینی 27
2-2-7 رویکردهای کارآفرینی 28
2-2-7-1 رویکرد شخصی 28
2-2-7-1-1 خصوصیات روانشناختی 28
2-2-7-1-2 خصوصیات جمعیت شناختی 29
2-2-7-2 رویکرد رفتاری (انسان شناسی ) 29
2-2-7-3 رویکرد محیطی (رویکرد جامعه شناسی ) 29
2-2-7-4 رویکرد اقتصادی 30
2-2-8 پیامدهای کارآفرینی 31
2-2-9 عوامل موثر بر کارآفرینی 32
2-4 پیشینه تحقیقات
2-4-1 مطالعات داخلی 42
2-4-2 مطالعات خارجی 46
2-5 نتیجه گیری 50

2-1مقدمه :
دهکده جهانی در عصر فرا صنعتی سازمان ها را به تأکید بر نوآوری ، خلاقیت ، ریسک پذیری و به طور کلی ، انعطاف پذیری هرچه بیشتر ملزم کرده است . ابعاد رقابت در عصر فراصنعتی نسبت به عصر صنعتی با تغییراتی مواجه بوده است .

سازمان های انعطاف ناپذیری که دارای سلسله مراتب هرمی هستند به خلق ایده های نو تمایلی ندارند ، ورود به بازار های جدید را تهدید تلقی می کنند ، ریسک پذیر نیستند ، میلی به پیش گامی ندارند ، نمی توانند ارتباطات باز و مبتنی بر اعتماد متقابل ایجاد کنند و ازاین رو ، در رقابت با سازمان های کارآفرین با شکست روبرو خواهند شد . نیاز شرکت ها به عمل کارآفرینانه نشأت گرفته از این عامل است که آنها به طور فزاینده ای در یک محیط پویا و پیچیده عمل می کنند که دارای ویژگی های تغییرات سریع ، اساسی و ناپیوسته می باشد که نشان دهنده تمایل کارکنان به عمل کارآفرینانه است .


( هادیزاده مقدم ، 1388 ) امروزه ، به دلیل فشار مداوم عوامل عمومی و خصوصی ، سازمان ها به فعالیت های ساده و موثر ، بهبود بهره وری و دستیابی به اهداف سازمانی سخت رو آورده اند . توانایی گروه مدیریت عالی به درک فرهنگ و پویایی سازمان ها و رهبری نجات بخش قوی طی دوره های تغییر ، تفاوت بین سازمان های شکست خورده (نا موفق) و سازمان های موفق را به وجود می آورند ( یی فنگ چن ، 2010 )

با توجه به مفاهیم مذکور این فصل دارای دو بخش می باشد که در بخش آغازین به بیان مختصری از تعاریف ، اهمیت ، انواع کارآفرینی ، ویژگی های کارآفرینان و ... پرداخته شده است ، همچنین در بخش دوم تعاریفی از انگیزه وابستگی و ابعاد آن بحث شده است و در نهایت در بخش آخر به پیشینه تحقیق که نتایج برخی تحقیقات کارآفرینی می باشد ، آمده است .


2-2- مفاهیم و تعاریف کارآفرینی :
واژه کارآفرینی در سال 1848 توسط استوارت میل از فرانسه به زبان انگلیسی ترجمه شد. او کارکرد و عمل کارآفرین را شامل هدایت ، نظارت ، مهار و خطرپذیری می دانست و عامل اخیر را به منزله عامل متمایز کننده مدیر و کارآفرین در نظر گرفت . ( سهرابی فرد ، 1385) کارآفرینی به فرآیند ایجاد ارزش از طریق فراهم آوردن ترکیب منحصر به فردی از منابع برای بهره گیری از یک فرصت اشاره دارد.

این فرآیند نیازمند یک عمل کارآفرینانه و یک عامل کارآفرینانه است . عمل کارآفرینانه به مفهوم پیاده سازی یک ایده ، فرآیند ، محصول ، خدمت یا یک کسب و کار جدید دلالت دارد .عامل کارآفرینانه ، فرد یا گروهی است که مسئولیت شکوفاسازی و به بار نشستن عامل کارآفرینانه را بر عهده می گیرد.






"