دانلود تحقیق آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات49حجم96/699 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی آموزش متوسطه و اهداف آن بادانلود تحقیق آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت ورد|42096813|arshad100|دانلود تحقیق آموزش,تحقیق آموزش doc,تحقیق کامل آموزش,تحقیق درباره آموزش,تحقیق آموزش با فرمت ورد,تحقیق درمورد آموزش چیست,تحقیق دانش آموزی درباره آموزش,تحقیق دانشجویی درباره آموزش
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود تحقیق آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت ورد هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هدف از این تحقیق بررسی آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات49حجم96/699 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی آموزش متوسطه و اهداف آن با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

آموزش متوسطه

2-10. جایگاه آموزش متوسطه در نظام تعلیم و تربیت

2-11. اهمیت دوره متوسطه

2-12. ابعاد روانشناختی آموزش متوسطه

2-13. ابعاد جامعه شناختی آموزش متوسطه

2-14. جایگاه نظام اعتقادی و ارزشی جامعه در تعیین اهداف

2-15. اصول تعیین اهداف

2-16. هدف در آموزش و پرورش

2-17. اهداف مصوب دوره متوسطه

2-18. پیشینه در داخل کشور

2-19. پیشینه در خارج از ایران

منابع

تعلیم و تربیت، مجموعه اعمالی است که بر اساس آن شرایط مساعد برای رشد و شکوفایی استعدادهای آدمی فراهم می گردد. خداوند متعال در وجود انسان، استعدادهای گوناگونی که از آنها به فطرت تعبیر می کنیم، خلق کرده است. وظیفه تعلیم و تربیت آن است که فطرت را شکوفا و به تدریج آن را به سوی کمال مورد نظر هدایت کند. از زمانی که حیات فرد شروع شد، تربیت او آغاز می شود. در سنین اولیه زندگی نهاد خانواده مؤثرترین عامل رشد کودک است. در این مرحله، رفتار و گفتار والدین و دیگر اعضای خانواده بر کودک تأثیر می گذارد و شخصیت او را پایه ریزی می کند. ویژگی بارز این مرحله از تربیت غیررسمی و رویاروی بودن، عاطفی بودن آن است.

در جوامع پیچیده معاصر نیز مانند جوامع و اجتماعات سابق، پرورش شهروند، هدف اساسی تعلیم و تربیت است. شهروند به کسی اطلاق می شود که ارزش های مورد نظر جامعه در وجود او درونی شده، رفتار او مطابق مورد قبول جامعه باشد. نظام تعلیم و تربیت هر قدر در انجام دادن این رسالت عمیق تر و اساسی تر عمل کند، به همان اندازه در دستیابی به اهداف عالی تر و ساختن افراد مطلوب جامعه موفق تر خواهد بود، برای مثال لازم است افراد قوانین و مقررات جامعه را بشناسند و رفتارهای خود را با آن هماهنگ سازند.






"