دانلود تحقیق بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات51حجم852/626 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تاکدانلود تحقیق بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت ورد|42097387|arshad100|دانلود تحقیق بازاریابی,تحقیق بازاریابی doc,تحقیق کامل بازاریابی,تحقیق درباره بازاریابی,تحقیق بازاریابی با فرمت ورد,تحقیق درمورد بازاریابی چیست,تحقیق دانش آموزی درباره بازاریابی,تحقیق دانشجویی درباره بازاریابی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود تحقیق بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت ورد هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات51حجم852/626 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی و تاکتیک های ایجاد رابطه با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

بازاریابی رابطه مند چیست؟

تعریف تلاش رابطه مند

تاکتیک های ایجاد رابطه

زیربنای مفهومی

اصل اساسی توسعه روابط

ویژگی های تحقیقات بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند در برابر بازاریابی معامله ای

فلسفه ی رابطه مندی و تشریح ابعاد آن

مدل های بازار

مدل های بازاریابی رابطه ای

مدیران بازاریابی رابطه مند در منطق خدمت جدید

منابع

تلاش های رابطه مند فراتر از یک تبادل می باشد،بلکه آن بر روی معاملاتی متمرکز می شود که در آن تبادلات پیشین وآتی به هم مربوط می باشد تلاش های رابطه مند از آن جائیکه به عنوان منبعی برای گرایشات رفتاری مشتری محسوب می شوند از اهمیت زیادی برخوردار هستند.این اهمیت به طرق مختلف است ؛اول : انتظارات مشتری در زمینه کیفیت کالا وخدمات مصرفی افزایش پیدا کرده است.دوم :خرده فروشها به خاطر استاتژیها وتاکتیک های بازاریابی با همدیگر در قرابت شدید می باشند. سوم :خرده فروشان با چالش های جدید وبیشماری در عرصه بازاریابی مواجه می باشند مثل محدودیت های نامشخص که مابین بازارها وصنایع وجود دارد.

به عنوان مثال می توان به تقسیم بندی فرایند بازار وکوتاهتر شدن چرخه فعالیت محصول اشاره نمود علاوه بر این برخی از نویسندگان بیان داشته اند که وقتی سطح کیفی کالا وخدماتی که شرکتها ارائه می دهند،مشابه باشد بنابراین یکی از ابزار مهم برای کسب مزایای رقابتی ارائه مزایای رابطه ای می باشد(لیانگ،2007 ،ص338). اندوبیزی معتقد است که بیشتر شرکتها بر رابطه قوی مشتری-شرکت سرمایه گذاری می کنند تا اطلاعات گرانبها در مورد چگونه بهتر نگهداشتن مشتریان ودور نگهداشتن آنان از بانکهای رقیب به دست آورند (دوبیسی،2005 ،ص218).






"