پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت

پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت دانلود پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت در 83 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحاتپاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت|42099961|arshad100|پاورپوینت مقاله مدیریت کیفیت جامع,پاورپوینت جزوه مدیریت کیفیت جامع,پاورپوینت عناصر مهم مدیریت کیفیت جامع,پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت,دانلود پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت

دانلود پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت در 83 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات83
حجم275/66 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت از سری كارگاههای آموزشی مديريت جامع كيفيت جهت رشته مدیریت در قالب 83 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

فرايند چيست ؟

فرايند يعني كار؛ به عبارت ديگرهركاري يك فرايند است كه شامل مراحل مختلف ميباشد .
تايپ يك نامه، آزمايش قند خون و پذيريش يك بيمار هركدام يك فرايند مي باشد. هر فرايند شامل درون دادهايي است كه تدارك كننده تدارك مي كند، فعاليتهايي است كه انجام مي گيرند و نتيجه اي است كه نصيب مشتري مي شود.
هر فرايند بايد درست و بموقع تدارك شود، فعاليتها بطور صحيح انجام گيرند و نتيجه پاسخگوي نيازها انتظاارات مشتري باشد.
صاحب فرايند كيست؟
كساني را كه حداقل در يك مرحله از مراحل فرايند درگير باشند صاحبان فرايند مي نامند .
صاحبان فرايندها معمولا بيشترين اطلاعات را در رابطه با عملكرد فرايند دارند .


چگونه روش گروه اسمي را انجام مي دهيم ؟

ابتدا هر يك از اعضاي گروه نظرات خود را يادداشت مي كند .
نظرات افراد را يكي يكي و بدون بحث و گفتگو روي تابلو مي نويسيم .
براي رفع ابهامات و نهايي كردن فهرست نظرات بحث گروهي مي كنيم .
در ارتباط با تعداد گزينه هايي كه انتخاب و رتبه بندي خواهند شد ، تصميم گيري مي كنيم .
موارد ارتقا را با حروف مشخص مي كنيم و از اعضاي گروه مي خواهيم تعداد گزينه هاي مورد نظر را انتخاب و رتبه بندي كنند ( مثلا اگر 4 مورد ارتقا انتخاب ميكنند موارد را از 1 تا 4 رتبه بندي كنند . )
از موارد ارتقا جدولي تشكيل مي دهيم و رتبه هر يك از موارد را جمع مي كنيم .
از ميان گزينه هاي رتبه بندي شده ، گزينه هاي حائز بالاترين رتبه ها را انتخاب مي كنيم .

عنوان :

فصل 1 : تعريف واژه ها و اصطلاحات

فصل 2 : چرا كيفيت؟ / برداشتهاي غلط از كيفيت

فصل 3 : فرضها و اصول ارتقاي مستمر كيفيت

فصل 4 : روش ارتقاي فرايند FOCUS – PDCA

فصل 5 : بارش افكار

فصل 6 : فرايندي را براي ارتقا پيدا كنيد

فصل 7 : روشن كنيد فرايند چگونه عمل مي كند

فصل 8 : علل تغييرات عملكرد فرايند را درك كنيد

فصل 9 : قسمتي از فرايند را براي ارتقا انتخاب كنيد

فصل 10 : براي يك مورد ارتقا برنامه ريزي كنيد

فصل 11 : تابلوي گزارش

فصل 12 : مراحل اجرايي مديريت جامع كيفيت

فصل 13 : كيفيت جامع

فصل 14 : نگرش سيستميك به سازمان

فصل 15 : نقش مديران ارشد در مديريت جامع كيفيت






"