پاورپوینت بررسی تحلیلی آیين نامه اداری استخدامی کارکنان غير هيات علمی دانشگاه های علوم پزشكی

دانلود در 21 اسلاید با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات21حجم324/144 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش •ماده 31. مجوزهاي استخدام ساليانه پيماني وپاورپوینت بررسی تحلیلی آیين نامه اداری استخدامی کارکنان غير هيات علمی دانشگاه های علوم پزشكی|42100101|arshad100|پاورپوینت آیین نامه اداری و استخدامی کشور,پاورپوینت بررسی تحلیلی آیين نامه اداری استخدامی کارکنان غير هيات علمی دانشگاه های علوم پزشكی,دانلود پاورپوینت بررسی تحلیلی آیين نامه اداری استخدامی کارکنان غير هيات علمی دانشگاه های علوم پزشكی,پاورپوینت آشنایی با حقوق و مزایا و جبران خدمت در قوانين و مقررات اداری و استخدامی,پاورپوینت آیین نامه اداری استخدامی اعضای هیات علمی وزارت بهداشت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت بررسی تحلیلی آیين نامه اداری استخدامی کارکنان غير هيات علمی دانشگاه های علوم پزشكی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود در 21 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21حجم324/144 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

•ماده 31. مجوز‌هاي استخدام ساليانه پيماني و يا تبديل وضع نيروهاي قراردادي شاغل به پيماني و يا قراردادي صرفاً توسط معاونت توسعه مديريت و منابع وزارتخانه در قالب تبصره‌هاي ذيل تعيين و ابلاغ مي‌شود.

•تبصره 1. سهميه استخدامي براي تأمين جايگزين نيروهاي خروجي پيماني يا قراردادي(بازنشستگي، ازكارافتادگي، فوت، بازخريد خدمت، اخراج و استعفاء) با نظر اداره کل منابع انساني و پشتيباني و ابلاغ معاونت توسعه مديريت و منابع وزارتخانه تعيين مي‌شود.

•تبصره 2. مجوزهاي استخدامي مربوط به ايجاد، توسعه و تغيير در واحدهاي تابعه موسسه كه در چارچوب طرح سطح‌بندي بيمارستان‌ها، طرح گسترش شبكه‌هاي بهداشتي و درماني و دبيرخانه شوراي گسترش دانشگاه‌هاي علوم پزشکي که با اخذ مجوز از وزارتخانه يا با مصوبه هيأت وزيران انجام پذيرفته است، برابر با استانداردهاي موجود اداره کل منابع انساني و پشتيباني توسط معاونت توسعه مديريت و منابع وزارت متبوع تعيين و ابلاغ خواهد شد.


•تبصره3. موسسه موظف است پس از اخذ مجوز ايجاد، توسعه يا تغيير واحدهاي بهداشتي و درماني همزمان با مهيا نمودن فضاي فيزيكي و تجهيزات و ملزومات پزشكي در مورد تأمين بودجه مورد نياز و تصويب تشكيلات و مجوزهاي استخدامي اقدامات و پيگيري‌هاي لازم را از مبادي ذيربط به‌عمل آورده، به گونه‌اي كه در آغاز فعاليت واحدهاي مذكور، كليه مراحل اداري، استخدامي و تشكيلاتي انجام شده باشد.


عنوان :

فصل اول : تعاريف

فصل دوم : راهبردها و فناوري انجام وظايف موسسه

فصل سوم : فناوري اطلاعات و خدمات اداري

فصل چهارم : ورود به خدمت

فصل پنجم : استخدام

فصل ششم : انتصابات

فصل هفتم : توانمند سازي كارمندان

فصل هشتم : حقوق و مزايا

فصل نهم : نظارت و ارزيابي عملكرد

فصل دهم : حقوق و تكاليف كارمندان

فصل يازدهم : بازنشستگي و تامين اجتماعي

فصل دوازدهم : مقررات مختل






"