پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی)

پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی) دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازارپاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی)|42102274|arshad100|پاورپوینت بازاریابی در شرایط رکود اقتصادی,پاورپوینت بازاریابی در شرایط بحران,پاورپوینت فروش در دوران رکود,پاورپوینت بازاریابی در شرایط سخت
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی) هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی)

دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی) جهت رشته مدیریت در قالب 111 اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات111
حجم670/241 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و قواعد بازاریابی و فروش در شرایط رکود اقتصادی (ویژه مدیران و اعضای کسب و کار های تعاونی) جهت رشته مدیریت در قالب 111 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی دریک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. در شکلگیری این رابطه بلندمدت، به نحویکه منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق وناموفق) ضروری است .

فهرست مطالب
تعریف فروش
فروش شخصی
فرآیند فروش
تکنیکهای فروش در بازاریابی
طراحی افزایش فروش
ارکان فروش مدرن
فرهنگ فروش
فرآیند فروش حضوری
فنون فروش
رویکرد فروش
رفتار حرفه ای
موتور شش سیلندر فروش
راهکارهای فروش
تجريه و تحليل مصرف كننده
چرا مشتري محصولي را مي خرد؟
چرا مشتری محصولی را نمی خرد؟
ویژگیهای اصلی یک فروشنده حرفه ای
وظایف فروشنده
وسائل فروش
شایستگی های فروش
شیوه های فروش
شاخص های بازاریابی
مدیریت بحران
نکات کلیدی درمدیریت و بازاریابی مجدد
تحولات بازار
واکنش عمومی خریداران
انواع مشتریان
گروه بندی مشتریان در شرایط بازار دشوار
و...






"