دانلود چارچوب و مبانی نظری شادکامی و رویکردهای آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شادکامی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات47حجم62/646 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کدانلود چارچوب و مبانی نظری شادکامی و رویکردهای آن با فرمت word|42104532|arshad100|مبانی نظری شادکامی,ادبیات نظری شادکامی,چارچوب نظری شادکامی,فصل دوم پایان نامه شادکامی,خرید مبانی نظری شادکامی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان دانلود چارچوب و مبانی نظری شادکامی و رویکردهای آن با فرمت word هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شادکامی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات47حجم62/646 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه شادکامی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

با توجه به تعاریفی که ارائه شد می توان گفت فراشناخت مجموعه دانش و فرایند های است که کشف های شناختی فرد را نظارت ، هدایت و کنترل می کنند و در واقع به مدیریت فعالیتهای شناختی می پردازند . برای درک بهتر فراشناخت ضروری است آن را با شناخت مقایسه کنیم . با مقایسه ی شناخت و فراشناخت با یکدیگر به این نتیجه می رسیم که شناخت جهت توصیف روشهای بکار می رود که طی آن اطلاعات پردازش یا معنادار می شود . با انجام این روشها ، اطلاعات مورد توجه قرار می گیرند باز شناسی می شوند و رمزگردانی می گردد تا برای هدف معینی یا اهداف متفاوت دیگر مورد استفاده قرار گیرند . علاوه بر این دامنه آن فرایندهای همچون تفکر ، حل مساله ، درک مطلب ، و حافظه را شامل می شود : ولی فراشناخت به دانش ما نسبت به تمام این عملکرد ها و اینکه آنها چگونه می توانند به بهترین وجه در تحقق یادگیری یا هدف دیگری مورد استفاده قرار گیرند اطلاق می شود . ولفز و همکاران ( 1995 ) ، تصور روشن تری از تفاوت فراشناخت و شناخت ارائه داده اند .

فهرست مطالب

فراشناخت

مؤلفه های فراشناخت

دانش فراشناختی

تجربه فراشناختی

مفهوم شادکامی

اهمیت شادکامی

رویکردهای شادکامی

متغییرهای مؤثر بر شادکامی

نقش شادی در سیر تکاملی بشر

نوروسایکولوژی شادکامی

راهبردهای افزایش شادکامی

منابع






"