پاورپوینت شرح مهارت های ارتباطی و نوشتاری

دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات66حجم5367/918 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 66 اسلاید و با فرمت ppt به صورپاورپوینت شرح مهارت های ارتباطی و نوشتاری|42106311|arshad100|پاورپوینت مهارت های ارتباطی و نوشتاری,دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی و نوشتاری,پاورپوینت مهارت های ارتباطی و اداب معاشرت,دانلود پاورپوینت مهارت های ارتباطی,پاورپوینت آموزش مهارت های ارتباطی,پاورپوینت برای مهارت های ارتباطی
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان پاورپوینت شرح مهارت های ارتباطی و نوشتاری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود


مشخصات فایل
تعداد صفحات66حجم5367/918 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل

دانلود جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 66 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


بشر گفتاری و تصویر زبان می‌تواند به عنوان یک سیستم از نمادها (گاهی اوقات به عنوان (lexemes) شناخته می‌شود) و دستور زبان (قواعد) که در آن دستکاری از نشانه‌هاست توصیف کرد. کلمه "زبان" هم چنین به مشخصات مشترک از زبان اشاره دارد. آموزش زبان به‌طور معمول بیشتر در سنین کودکی بشر رخ می‌دهد.

بیش از هزاران زبان بشری الگوهایی از صدا یا حرکت را به کار می‌برند برای نمادهایی که قادر می‌سازد همراه با دیگران در اطراف آن‌ها ارتباط برقرار کند. زبان به نظر می‌رسد ویژگی‌های خاص خود را به اشتراک می‌گذارد اگر چه بسیاری از این‌ها شامل استثنائات هستند.


بین زبان و لهجه هیچ خط تعریف شده‌ای وجود ندارد. زبان‌های ساخته شده مانند اسپرانتو، زبان‌های برنامه‌نویسی، و فرمول‌های مختلف ریاضی به ویژگی‌های به اشتراک گذاشته شده توسط زبان انسانی لزوماً محدود نمی‌باشد.

تنوع به معنی شفاهی و غیر شفاهی از ارتباط وجود دارد مانند زبان بدن، تماس چشمی، زبان اشاره، paralanguage، ارتباطات لامسه‌ای، chronemics، و رسانه‌ها شامل تصاویر، گرافیک، صدا، و نوشتن.مهم ترین نکته در برقراری ارتباط آن است که پیام به روشی مناسب ارسال شود به طوری که برداشت طرف مقابل، منطبق با هدف برقراری ارتباط باشد. برای برقراری یک ارتباط مؤثر، استفاده همزمان و متناسب از ارتباط کلامی و غیر کلامی لازم است.


فهرست مطالب
مراتب نيازهاي انساني بر اساس مدل مزلو
اهمیت ویژه مهارت های ارتباطی در محیط کتابخانه، به ویژه کتابخانه عمومی
انواع مهارت ها ی ارتباطی
ماهیت ارتباط
عوامل اثر گذار بر نتیجه در هر نوع ارتباط
اهمیت زبان تن در ارتباط های انسانی اکثر رفتارهای ما حاوی پیام است
مهارت ها در تماس های رو یا رو
گوش دادن فعال: تفاوت عظیم میان شنیدن و گوش دادن
مهارت ها در تماس های تلفني
پاسخ به تلفن
مهارت های ارتباطی در موقعیت های دشوار شکایت و خشم
در رسیدگی به شکایت چه نباید کرد؟
ویژگی های موقعیت خشم
خنثی کردن خشم چه مهم است؟
در مقابل شخص خشمگین چه باید کرد؟
در مقابل شخص خشمگین چه نباید کرد؟
محاسن ارتباط کتبی
توليد بروشور توصيه هاى شكلى
توليد نامه توصيه هاى محتوائى






"